Τύπος Πειραιώς - Ενημέρωση

Ο “μετροπόντικας” άρχισε από το πρωί να σκάβει στα Μανιάτικα για τον σταθμό του Μετρό

Χωρίς κατηγορία στις 22/03/2017

Δήλωσεις Μώραλη και Καρύδη

|> Με… πλήρη επισημότητα έγινε η υποδοχή του “μετροπόντικα” στα Μανιάτικα, με προεξέχοντα τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη. Στο εργοτάξιο του Μετρό στον υπό κατασκευή σταθμό “Μανιάτικα” παρευρέθηκαν ο αντιπεριφερειάρχης Γιώργος Γαβρίλης, ο δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης, οι αντιδήμαρχοι Αλέξανδρος Αργουδέλης, Κυριάκος Σιγαλάκος, Παναγιώτης Καλογερόγιαννης, ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος Περιβάλλοντος και Πρασίνου Σταύρος Βοϊδονικόλας, ο πρόεδρος της Ε΄ δημοτικής κοινότητας Γιάννης Βοϊδονικόλας κ.ά.

Ο δήμαρχος Πειραιά σε δήλωσή του, είπε: «Σήμερα είναι μια καλή ημέρα για τον Πειραιά. Είμαστε εδώ, με τον αρμόδιο Υπουργό κ. Σπίρτζη, τον Πρόεδρο και τον Γενικό Διευθυντή της Αττικό Μετρό ΑΕ, τους δημάρχους των όμορων δήμων. Το Μετρό προχωράει. Προφανώς είναι ένα υπερτοπικό έργο, δεν αφορά μόνο τον Δήμο Πειραιά,  καθώς αλλάζει ο χάρτης σε όλο τον Πειραιά. Σίγουρα, όταν υλοποιείται ένα μεγάλο έργο υπάρχει ταλαιπωρία για τους κατοίκους, η οποία είναι κατανοητή από όλους μας, πρέπει όμως να  κάνουν υπομονή. Το έργο θα αλλάξει τον Πειραιά, τα Μανιάτικα, την Ε΄ δημοτική κοινότητα. Αντιλαμβανόμαστε όλοι τη σημασία του έργου για την εύρυθμη λειτουργία της πόλης, της ευρύτερης περιφέρειας του Πειραιά, γι΄ αυτό είναι και ο αντιπεριφερειάρχης κ. Γαβρίλης εδώ. Πόσο μάλλον για τον δήμο Πειραιά, που είναι το μεγάλο λιμάνι, που υποδέχεται τον τουρισμό και έχει μια σειρά λειτουργιών που θα βοηθηθούν από την έλευση του Μετρό. Ο Πειραιάς γίνεται συγκοινωνιακός κόμβος από τους κορυφαίους στην Ευρώπη, με το λιμάνι, με τον σιδηρόδρομο, με το Τραμ, με το Μετρό. Ο Πειραιάς εξελίσσεται και πραγματικά πιστεύω ότι πρόκειται για σημαντικά έργα  που θα συμβάλλουν στη βελτίωση, το μέλλον και στην ανάπτυξη της πόλης.  Τα υπόλοιπα έργα που υλοποιεί ο Δήμος Πειραιά όπως αναπλάσεις και έργα  μικρότερης κλίμακας είναι πολύ σημαντικά για την καθημερινότητα. Πιστεύω όμως, πως τα μεγάλα έργα αλλάζουν μια χώρα, μια πόλη. Επαναλαμβάνω,  για να είμαι δίκαιος με τους κατοίκους, ότι υπάρχει ταλαιπωρία. Την κατανοούμε, λίγο υπομονή ακόμα, καθώς θα αλλάξει προς το καλύτερο η ζωή τους».

Δημ. Καρύδης

Ο πρώην βουλευτής Α΄ Πειραιά και μέλος του Πολιτικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ, Δημήτρης Καρύδης, δήλωσε:

«Ο κ. Σπίρτζης κατέβηκε σήμερα το μεσημέρι στον Πειραιά ( στα Μανιάτικα) για να παρευρεθεί στη έλευση του Μετροπόντικα στον υπό κατασκευή σταθμό του Μετρό. Η κακόγουστη φιέστα που έστησε εκεί όμως, δεν είναι δυνατόν να συγκαλύψει την ανικανότητα της κυβέρνησής του.

Το έργο κατασκευής του Μετρό, Αγ. Μαρίνα – Πειραιάς, (6 σταθμοί) που ήταν να ολοκληρωθεί στο 2ο εξάμηνο του 2017, τώρα μετατίθεται για το 2021-2022 δηλαδή πέντε χρόνια μετά και όχι ενιαίο, μια και οι τρεις πρώτοι σταθμοί θα παραδοθούν τμηματικά περίπου το 2019.

Το έργο κατασκευής του ΤΡΑΜ που έπρεπε να παραδοθεί το 2015 και πέρσι τον Μάρτιο  του 2016, ο πρόεδρος κ. Μυλόπουλος και ο διευθύνων σύμβουλος κ. Παπαδόπουλος υπόσχονταν στο προεδρείο του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά, ότι θα παραδοθεί φέτος το Μάρτιο του 2017, απ’ ό,τι φαίνεται πάει για το 2018,μια και σήμερα που μιλάμε δεν έχει προχωρήσει πάνω από 60% των εργασιών.

Είναι περιττό να μιλήσουμε βέβαια για την υπογειοποίηση του Ηλεκτρικού από τον Πειραιά στο Φάληρο που υποσχέθηκε ο κ. Σπίρτζης στα εγκαίνια της Ραλλείου ή τους χώρους στάθμευσης που θα βρεθούν και δεν έχει γίνει το παραμικρό.

Όσες φιέστες και να κάνει ο κ. Σπίρτζης τα δυο μεγάλα έργα του Πειραιά και κυρίως το Μετρό, έχουν εξελιχθεί από έργα Ανάπτυξης και αναβάθμισης της πόλης και της ζωής των κατοίκων, σε μεγάλες πληγές που δημιουργούν μεγάλη ταλαιπωρία στους πολίτες και τους επαγγελματίες.

Οι θεσμικοί φορείς της πόλης είναι ανάγκη να μην δέχονται αδιαμαρτύρητα  την κοροϊδία του κ Σπίρτζη, να αντιδράσουν με κάθε νόμιμο τρόπο και να ανατρέψουν στην πράξη την οικονομική και κοινωνική απαξίωση του Πειραιά».

Απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: