
Η Ψηφιακή Στρατηγική “εισβάλει” στον Πειραιά
Επενδυτικό πρόγραμμα για ψηφιοποίηση των λειτουργιών του δήμου
|> Εγκρίθηκε από το δημοτικό συμβούλιο η Ψηφιακή Στρατηγική του Δήμου Πειραιά 2018-2024, η οποία σχεδιάστηκε για τα επόμενα χρόνια, στο πλαίσιο του μεγαλύτερου επενδυτικού προγράμματος που έχει εγκριθεί στην πόλη, την Ολοκληρωμένη Χωρική Επένδυση.
Η υλοποίηση της Ψηφιακής Στρατηγικής θα αρχίσει άμεσα και με την ολοκλήρωσή της ο Πειραιάς θα πρέπει να είναι μια από τις πιο σύγχρονες πόλεις.
Συγκεκριμένα, θα δημιουργηθεί ένα Κέντρο Συντονισμού και Διαχείρισης, όπως συμβαίνει σε μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις, στο οποίο θα υποδέχεται ο δήμος όλα αυτά τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο, θα αναλύονται και τελικά θα υπάρχει η δυνατότητα να λαμβάνονται αποφάσεις, βασισμένες σε πραγματικά δεδομένα, αντιμετωπίζοντας καθημερινά θέματα άμεσα και αποτελεσματικά, όπως:
- ο φωτισμός
- η στάθμευση
- η διαχείριση απορριμμάτων
- η κυκλοφοριακή συμφόρηση
- η ποιότητα του αέρα
- τα επίπεδα θορύβου
- η διαρροή υδάτων
- η κατανάλωση ενέργειας κλπ.
Ταυτόχρονα προβλέπεται:
- η δημιουργία Κέντρου Ψηφιακής Καινοτομίας (που θα βοηθήσει νέους επιχειρηματίες να υλοποιούν τις ιδέες τους στον τομέα κυρίως της γαλάζιας οικονομίας και όχι μόνο),
- η σύσταση και λειτουργία Destination Management Organization της πόλης
- η ψηφιοποίηση αρχείων πολιτιστικής κληρονομιάς,
- το Ανοικτό Κέντρο Εμπορίου κ.α.
Το αμέσως επόμενο διάστημα θα υπάρξει αναλυτική παρουσίαση του προγράμματος.
Ο αντιδήμαρχος Επικοινωνίας Προβολής και Μέσων Ενημέρωσης Ανδρέας Βεντούρης σε δήλωσή του, τόνισε μεταξύ άλλων, πως η Ψηφιακή Στρατηγική του δήμου Πειραιά, περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα σύγχρονων υπηρεσιών για τον συντονισμό και την επίλυση καίριων ζητημάτων καθημερινότητας.