Τύπος Πειραιώς - Ενημέρωση

Τα βρετανικά πρωτοσέλιδα για τη μεγάλη νίκη του Θρύλου επί της Άρσεναλ

Κοσμος στις 30/09/2015

Ευθύνες στον… Οσπίνα!

“Ελληνική Τραγωδία”, “Ράπισμα”, “Ευρωσκουπίδια”, είναι μερικές από τους… καλούς χαρακτηρισμούς και αιχμηρούς τίτλους που κοσμούν σήμερα πρωτοσέλιδα του βρετανικού Τύπου, για την μεγάλη νίκη του Ολυμπιακού επί της Άρσεναλ.

Ο Ολυμπιακός πραγματοποίησε μία σπουδαία εμφάνιση στο “Έμιρεϊτς” και έφυγε νικητής από το Λονδίνο, επικρατώντας με 3-2 της Άρσεναλ. Οι “ερυθρόλευκοι” πέτυχαν την μεγαλύτερη νίκη στην ιστορία τους κι έφεραν τριγμούς στους “κανονιέρηδες”, γράφει μεταξύ άλλων ο Ηλίας Καλλονάς στο contra.gr και αναρτά μερικά χαρακτηριστικά πρωτοσέλιδα, όπως:

Η “Sun” αναφέρει πως οι “κανονιέρηδες” έφυγαν ταπεινωμένοι από την ελληνική τραγωδία, ενώ ο κεντρικός τίτλος είναι ιδιαίτερα επιθετικός, αφού κάνει λόγο για “ευρωσκουπίδια”.

Διαφήμιση για την υποστήριξη της σελίδας

Η “Metro Sport” σχολιάζει πως οι “γίγαντες” της Premier League, Άρσεναλ κι η Τσέλσι… παραπάτησαν και ηττήθηκαν από τον Ολυμπιακό και Πόρτο αντίστοιχα. “Ελαττωματικές Δυνάμεις”, είναι ο βασικός τίτλος της εφημερίδας.

Ο “Guardian” επικεντρώνεται στον “γκαφατζή” Νταβίντ Οσπίνα, τονίζοντας πως ο Κολομβιανός αφήνει την Άρσεναλ να δει κατάματα τον αποκλεισμό.

Η “Mirror” κάνει λογοπαίγνιο με τον Οσπίνα, έχοντας ως τίτλο “Oops… pina”, ενώ αναφέρει πως το λάθος του 28χρονου γκολκίπερ διατήρησε την Άρσεναλ στον πάτο της βαθμολογίας.

H “Star Sport” κάνει λόγο για “Ράπισμα”.

Οι “Times” έχουν επικεντρωθεί, όσον αφορά στον τίτλο, στην ήττα της Τσέλσι και τον Ζοζέ Μουρίνιο, όμως έχει ως κεντρική φωτογραφία τους Οσπίνα και Κονσιελνί. “Διπλό πρόβλημα για το ντουέτο του Champions League”, αναφέρει.

Η “Daily Telegraph” έχει μοιράσει τη σελίδα στις ήττες των Άρσεναλ και Τσέλσι, με κεντρικό πρόσωπα τους απογοητευμένους Αλέξις Σάντσες και Ντιέγκο Κόστα. “Τιμωρία Κεφαλαίου”, είναι ο βασικός τίτλος. “Οι Έλληνες σόκαραν την Άρσεναλ”, σχολιάζει η εφημερίδα.

Η “Daily Express” χρησιμοποιεί κι αυτή λογοπαίγνιο, κάνοντας λόγο για “λαδωμένα δάκτυλα”, με τη φάση του Οσπίνα να βρίσκεται κι εδώ στο επίκεντρο.

Απάντηση