Τύπος Πειραιώς - Ενημέρωση

Εκδηλώσεις από το πειραϊκό εμπόριο για την “Ημέρα Θάλασσας”

Ποιές βιτρίνες βραβεύονται

Ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς (ΕΣΠ), συμμετέχει στον εορτασμό της «Ευρωπαϊκής Ημέρας Θάλασσας 2015», που θα φιλοξενηθεί στον Πειραιά από 28 έως και 31 Μαΐου, με τις ακόλουθες δράσεις – εκδηλώσεις, που έχουν σκοπό την προβολή του Πειραιά και την τόνωση της τοπικής αγοράς:
– Επίδειξη Μόδας με την συμμετοχή πειραϊκών επιχειρήσεων.
– Εκδήλωση απονομής των βραβείων, επαίνων και αναμνηστικών διπλωμάτων στις επιχειρήσεις που συμμετείχαν στον διαγωνισμό βιτρίνας με θέμα «Ευρωπαϊκή Ημέρα Θάλασσας», την Παρασκευή 29 Μαΐου (7 μμ – 9μμ) στον προαύλιο χώρο του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά.
– Γαλάζιο Απόγευμα το Σάββατο 30 Μαΐου, παρατείνοντας το ωράριο των καταστημάτων έως τις 8 μμ.
Ο Πειραιάς και το πειραϊκό εμπόριο γιορτάζουν και καλούν τους καταναλωτές να επισκεφθούν την πόλη μας, να συμμετέχουν στις 60 και πλέον εκδηλώσεις και δράσεις που έχουν προγραμματιστεί, συνδυάζοντας πληθώρα επιλογών διασκέδασης με ελκυστικές και συμφέρουσες αγορές.

vitrina1Εξ άλλου χθες ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς, ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του διαγωνισμού καλύτερης βιτρίνας, στον οποίο συμμετείχαν 16 καταστήματα της πόλης, με αφορμή τους εορτασμούς της “Ευρωπαϊκής Ημέρας Θάλασσας 2015”.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΕΣΠ, ανακοινώνει τα αποτελέσματα του διαγωνισμού καλύτερης βιτρίνας, που διοργάνωσε στο πλαίσιο της «Ευρωπαϊκής Ημέρας Θάλασσας 2015»:

1ο ΒΡΑΒΕΙΟ

«MONTE CARLO» –Μ. Γεραπετρίτης – Πραξιτέλους 150.

2Ο ΒΡΑΒΕΙΟ

«ΠΑΝΔΩΡΑ» – Α. Παναγιωτοπούλου – Σωτήρος Διός 19.

3Ο ΒΡΑΒΕΙΟ

«THE LOBBY» – Γ. Φλώρου – Αιτωλικού 71 & Μακεδονίας 120.

1Ος ΕΠΑΙΝΟΣ

«Σ. ΠΙΤΤΑΚΗΣ» – Αφές Πιττάκη – Βασ. Γεωργίου Α’ 15.

2Ος ΕΠΑΙΝΟΣ

-«ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ» -Α. Ανδριανόπουλος –Ηρ. Πολυτεχνείου 41.

-«SWAROVSKI SHOP» – Λ. Στρατιώτη – Ηρ. Πολυτεχνείου & Σωτήρος 20.

3Ος ΕΠΑΙΝΟΣ

«Η ΑΝΕΜΗ» – Ζ. Κορδώνη – Καποδιστρίου 33 & Κέκροπος.

Η Επιτροπή κρίσεως στην οποία μετείχαν οι: Γ. Μελάς αντιδήμαρχος Πειραιά, Δ. Μαρκομιχάλης γ.γ. Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς, Μ. Δημητρακά καθηγήτρια διακόσμησης του ΙΕΚ Ξυνή και Ε. Καραογλάνη αρχιτέκτων, αξιολόγησε τις βιτρίνες των καταστημάτων με βάση τα κριτήρια: αισθητική εμφάνιση, ευρηματικότητα και πρωτοτυπία και εμπορικότητα.

 

Απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: