Τύπος Πειραιώς - Ενημέρωση

Ο δεκάλογος των “brands” στη νέα πραγματικότητα

Χωρίς κατηγορία στις 20/11/2020

Μελέτη της Ira Media, αναφορικά με τις επιλογές των καταναλωτών και τη στρατηγική των εταιρειών

|> Τις βραχυπρόθεσμες αλλά και τις μακροπρόθεσμες επιπτώσεις που φέρνει η πανδημία του κορωνοϊού  στα brands αναδεικνύει νέα μελέτη της Ira Media, εστιάζοντας σε 10 σημεία-κλειδιά που ξεχωρίζουν αναφορικά με τις επιλογές των καταναλωτών αλλά και τη στρατηγική που καλούνται να ακολουθήσουν οι εταιρείες.

Αναλύοντας από στοιχεία, έρευνες και δημοσιεύματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό, η μελέτη της Ira Media καταλήγει σε έναν δεκάλογο συμπερασμάτων  τα οποία και καλούνται να λάβουν υπ’ όψιν τα brands προκειμένου να χαράξουν τη στρατηγική τους και να ανταπεξέλθουν στις προκλήσεις της πανδημίας.

Συγκεκριμένα, τα 10 σημεία αυτά είναι:

  • Το αίσθημα ασφάλειας που αποπνέει μια μάρκα αποτελεί βασικό κριτήριο επιλογής των καταναλωτών
  • Η παράμετρος του κόστους θα παραμείνει ισχυρή, κάνοντας τη ζήτηση ελαστικότερη
  • Η νέα τάση των Retail Media δημιουργεί ευκαιρίες, ιδιαίτερα στο impulse buying
  • Το e-commerce βασίζεται ακόμα στο desktop/laptop, με αντίκτυπο στο δημιουργικό
  • Το Homebound Economy εδραιώνεται, μεταβάλλοντας την υφιστάμενη καταναλωτική συμπεριφορά
  • Αναδύεται το Community Economy, που αφορά την εγγύτητα των σημείων πώλησης και τα εγχώρια προϊόντα
  • Νέες τμηματοποιήσεις καταναλωτών (market segmentation) προκύπτουν γύρω από νέες παραμέτρους (health, affordability, experience, etc)
  • Απαιτείται περισσότερη έρευνα και ακριβέστερα εργαλεία για το Brand Safety
  • Τα «συμπληρωματικά» παραδοσιακά ΜΜΕ διατηρούν πιστά κοινά και συνιστούν ευκαιρία για τους διαφημιζόμενους
  • Η μεγάλη πρόκληση για τα brands είναι η χρήση έξυπνων εργαλείων για την αξιοποίηση των δεδομένων και η διαφάνεια στην επεξεργασία τους

Σχολιάζοντας τα παραπάνω ευρήματα, ο διευθύνων σύμβουλος Χάρης Λαούδης, της Ira Media είπε: «Η πανδημία δημιουργεί νέες προκλήσεις και καινούργια δεδομένα με τα brands να καλούνται να ανταποκριθούν άμεσα σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη πραγματικότητα. Πρακτικές δεκαετιών αλλάζουν άρδην ενώ δημιουργούνται σημαντικές ευκαιρίες για εκείνους που θα προσαρμοστούν έγκαιρα. Ως Ira Media, από την αρχή της πανδημίας, προσφέρουμε στους συνεργάτες μας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, αξιοποιώντας προηγμένα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης συνεχίζοντας να βρισκόμαστε δίπλα τους παρακολουθώντας καθημερινά τις εξελίξεις και τις ευκαιρίες που δημιουργούνται».

Σχετικά με την Ira Media

Η Ira Media είναι το μεγαλύτερο ανεξάρτητο media agency στην Ελλάδα και μέλος του IMCG Group.  Παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες media όπως Campaign Strategy, Media Planning & Buying, Digital & Content Marketing Strategy, Brand Performance Optimization, Media Mix Modeling, Sales Forecasting & Predictions, TV & Digital Attribution και είναι αντιπρόσωπος του πολυεθνικού δικτύου Tribe Global, το οποίο δραστηριοποιείται σε 54 αγορές. Συνολικά τα τελευταία 18 χρόνια έχει υλοποιήσει καμπάνιες για πάνω από 350 διαφημιζομένους σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Η Ira Media, έχοντας αναγνωρίσει την ανάγκη για αποτελεσματική αποτίμηση της απόδοσης του off line & on line διαφημιστικού κονδυλίου, έχει επενδύσει τα τελευταία δύο χρόνια σε διεθνή τεχνογνωσία και νέα εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ) για μέτρηση, βελτιστοποίηση και πρόβλεψη του ROI της καμπάνιας, εξελίσσοντας τις υπηρεσίες της με βάση το μοντέλο «Response Optimization Agency».

Mε τα νέα εργαλεία επιτυγχάνει την πρόβλεψη και βελτιστοποίηση του Response KPI της  καμπάνιας (Sales, Traffic, Downloads, Calls) και  την άμεση σύνδεση της τηλεόρασης με online πωλήσεις ή call center.

Απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: