Τύπος Πειραιώς - Ενημέρωση

Αύριο η συνάντηση κατοίκων της Πειραϊκής με τον δήμαρχο…

Χωρίς κατηγορία στις 03/05/2018

Συζήτηση για να μην γίνουν προβλήτες στην Ακτή και στη Σχολή Δοκίμων

|> Αύριο Παρασκευή 11/5 στις 12 το μεσημέρι πραγματοποιείται η συνάντηση αντιπροσωπείας κατοίκων της Πειραϊκής με τον δήμαρχο Γιάννη Μώραλη, προκειμένου να του εκθέσουν τα προβλήματα που θα προκύψουν εάν δημιουργηθούν προβλήτες μπροστά από τη Σχολή Δοκίμων και στην Πειραϊκή Ακτή. Σε σχετική ανακοίνωση των κινήσεων”Ενεργοί Πολίτες της Πειραϊκής”  και “Λιμάνι φιλικό στην πόλη!”, αναφέρεται:

Θα ζητήσουμε από τον δήμαρχο να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και του ηγετικού αξιώματος με το οποίο τον τίμησαν οι Πειραιώτες και να μπει επικεφαλής του αγώνα μας για την αποτροπή αυτού του εγκλήματος – το οποίο δεν θα μας το συγχωρήσουν οι μελλοντικές γενιές.

Το έγκλημα αυτό προετοιμαζόταν ερήμην των κατοίκων από δεκαετίας και πλέον και έχουν συνεργήσει σ’ αυτό οι διοικήσεις του ΟΛΠ, οι Νομάρχες/Αντιπεριφερειάρχες και όλες οι Κυβερνήσεις. Μέχρι και 120,000,000 ευρώ εξασφάλισαν από την Ευρωπαϊκή Ένωση για το έργο, ακόμα κι από το φοβερό και τρομερό Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο το πέρασαν με συνοπτικές διαδικασίες και με ανάλογο τρόπο ενέκριναν και μια ολιγοσέλιδη δήθεν μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων.

Το έργο δεν προχώρησε λόγω της εντολής των δανειστών να ιδιωτικοποιηθεί το λιμάνι, αλλά με τη σύμβαση παραχώρησης η νέα ιδιοκτήτρια COSCO υποχρεώνεται από την τωρινή Κυβέρνηση να εκτελέσει εκείνη το έργο εντός πενταετίας και μάλιστα της εκχωρούνται τα 120 εκατ. ευρώ που είχαν εξασφαλιστεί μέσω Περιφέρειας από την Ευρωπαϊκή Ένωση για το δημόσιο λιμάνι.

Ως γνωστόν, η COSCO ήρθε στον Πειραιά για το εμπορικο λιμάνι κι από μόνη της δεν ενδιαφέρεται να επεκτείνει το λιμάνι κρουαζιέρας ενώ και οι ίδιες οι εταιρείες εκμετάλλευσης κρουαζιερόπλοιων θεωρούν τον Πειραιά ήδη κορεσμένο και ακατάλληλο για μεγάλα κρουαζιερόπλοια λόγω απουσίας οδικού δικτύου ταχείας κυκλοφορίας προς την Ακρόπολη.

Ο σημερινός Δήμαρχος Πειραιά είναι ίσως ο μόνος πολιτικός παράγων που δεν είχε καμμία συμβολή στον σχεδιασμό του επαπειλούμενου εγκλήματος σε βάρος της πόλης του.

Τι τον εμποδίζει να βγει μπροστά ως ο πρώτος πολίτης του Πειραιά μαζί με τους συμπολίτες του και να απαιτήσει από την Κυβέρνηση να απαλλάξει την COSCO από την υποχρέωση εκτέλεσης ενός άχρηστου και καταστροφικού έργου και από την Περιφέρεια να διαθέσει το τεράστιο ποσό των 120 εκατ. ευρώ για το υπερ-ώριμο και υπερ-αναγκαίο έργο της βύθισης των γραμμών ΗΣΑΠ από Πειραιά μέχρι Νέο Φάληρο για να ανασάνει η είσοδος-έξοδος της πόλης; Αν το καταφέρει, όλος ο Πειραιάς και οι επόμενες γενιές θα τον ευγνωμονούν…

Απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: