Τύπος Πειραιώς - Ενημέρωση

Σημαντική διάκριση (EFQM) για το Shared Services Center της Interamerican

Χωρίς κατηγορία στις 28/11/2015

Πιστοποίηση 4* Αριστείας

Στο πλαίσιο του ετήσιου θεσμού αναγνρισης και πιστοποίησης της Επιχειρηματικής Αριστείας, που οργάνωσε και φέτος η Ελληνική Εταιρεία Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ), η Interamerican ανέβηκε ένα ακόμη ’’σκαλί’’ στον λειτουργικό τομέα των υπηρεσιών προς τους συμμετόχους, κατακτώντας το πιστοποιητικό  διάκρισης τεσσάρων αστέρων το European Foundation for Quality Management (EFQM).

H εταιρεία υπέβαλε προς αξιολόγηση έκθεση αναφοράς αρχών, οργανωτικών δομών και πρακτικών που ακολουθεί, καθώς και δείκτες-στοιχεία μετρήσεων διαχείρισης και αποτελεσμάτων: χαρτογράφηση της ηγεσίας του Κέντρου Κοινών Υπηρεσιών- Shared Services Center (SSC), της εταιρικής στρατηγικής για βιώσιμη και μακροπρόθεσμη αποδοτικότητα με πελατοκεντρική κατεύθυνση, διαφάνεια και ανάπτυξη επιχειρησιακών συστημάτων ΙΤ, του ανθρώπινου δυναμικού του SSC, των συνεργασιών και της χρηματοδότησης του SSC, της εμπλοκής του σε διαδικασίες, προϊόντα και υπηρεσίες.

Επίσης, στην έκθεση αναλύθηκαν τα αποτελέσματα στη βάση της ικανοποίησης πελατών και δικτύων πωλήσεων, της σύνδεσης των εργαζομένων του SSC με το εταιρικό διοικητικό σύστημα ανθρώπινου δυναμικού σε αναφορά με την ικανοποίηση και δέσμευση τους, της δημιουργίας αξίας για τη κοινωνία και το περιβάλλον σε εναρμόνιση με το εταιρικό στρατηγικό σχέδιο κοινωνικής υπευθυνότητας και τέλος, της συνεισφοράς στην επίτευξη των οικονομικών αποτελεσμάτων της Interamerican.

Το πιστοποιητικό EFQM “Recognised for Excellence” για το Κέντρο Κοινών Υπηρεσιών (SSC) της Interamerican παρέλαβαν, κατά την εκδήλωση που διοργανώθηκε στις 24 Νοεμβρίου στο συνεδριακό κέντρο της ΕΕΔΕ, ο Ξενοφών Λιαπάκης, γενικός διευθυντής IT & Services, Στράτος Χατζηπαυλής, διευθυντής SSC και Paula Bannerton, διευθύντρια του τομέα Client Services.

Αναφερόμενος στη πιστοποίηση, ο Ξενοφών Λιαπάκης δήλωσε: ’’Αποτελεί την πιο έγκυρη επιβεβαίωση της εξαιρετικής προόδου μιάς άψογα συντονισμένης, ομαδικής προσπάθειας με απτά αποτελέσματα στη διαχείριση υπηρεσιών προς τους πελάτες, συνεργάτες και τα λοιπά ενδιαφερόμενα μέρη. Στόχος μας είναι η βελτιστοποίηση του SSC, πάντοτε στις γραμμές των βασικών στρατηγικών κατευθύνσεων της εταιρείας – δηλαδή στις διαδικασίες και την αποτελεσματικότητα, τις ψηφιακές λειτουργίες και την καινοτομία. Βρισκόμαστε πολύ κοντά, πλέον, στο πέμπτο αστέρι του EFQM, του οποίου το μοντέλο μάς έχει βοηθήσει σημαντικά ώστε να γινόμαστε καλύτεροι’’.

Απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: