Τύπος Πειραιώς - Ενημέρωση

‘’All about’’… για κρουαζιέρες, λιμάνια και προορισμούς

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ στις 24/09/2022

Συνέδριο της CLIA στη Μάλαγα για  κορυφαία θέματα που απασχολούν  τον κάδο για συζήτηση τάσεων, προκλήσεων, ευκαιριών

|> «Διάλογο για τα Λιμάνια και τους Προορισμούς Κρουαζιέρας» (“Ports and Destinations Dialogue”) διοργάνωσε η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA) στην Μάλαγα της Ισπανίας, στις 12-13 Σεπτεμβρίου, συγκεντρώνοντας την κοινότητα της κρουαζιέρας για να συζητήσει τις τάσεις, τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες για τον κλάδο.

Κατά τη διάρκεια της διήμερης εκδήλωσης, η CLIA φιλοξένησε μια συνάντηση επαγγελματιών του κλάδου με θέμα την εξέλιξη και τον μελλοντικό μετασχηματισμό της διακίνησης των επιβατών στους λιμενικούς τερματικούς σταθμούς.

Η πανδημία είχε σημαντικό αντίκτυπο στις λιμενικές υποδομές, επηρεάζοντας τον χώρο για τους ελέγχους των επιβατών καθώς και την εμπειρία των επιβατών. Στη συνάντηση συζητήθηκαν οι νέοι κανόνες που έχουν ως ορίζοντα το 2023, όταν η Ε.Ε. θα εφαρμόσει νέες απαιτήσεις στα σύνορα για υπηκόους τρίτων χωρών που θα επηρεάσουν τις ροές επιβατών στους τερματικούς σταθμούς των λιμένων.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Τη συζήτηση συντόνισε η Μαρία Δεληγιάννη, διευθύντρια της CLIA για την Ανατολική Μεσόγειο, η οποία σχολίασε: «Το σύστημα εισόδου-εξόδου της Ε.Ε. θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στις κρουαζιέρες και στο σχεδιασμό δρομολογίων ειδικά στην Ανατολική Μεσόγειο, όπου η Ελλάδα συνορεύει με χώρες εκτός Ε.Ε. και με χώρες εκτός Σένγκεν. Καλούμε τις κυβερνήσεις της περιοχής να συντονίσουν τις προσπάθειες τους με τις εταιρείες κρουαζιέρας και τις λιμενικές αρχές ώστε να προετοιμαστούν επαρκώς για την εφαρμογή των νέων κανόνων για τα σύνορα της Ένωσης».

Οι νέοι κανόνες προέρχονται από τους Κανονισμούς της Ε.Ε. για το Σύστημα Εισόδου-Εξόδου (EES) και για το Ευρωπαϊκό Σύστημα Πληροφοριών και Αδειοδότησης Ταξιδιού (ETIAS), που θα τεθούν σε λειτουργία έως τον Μάϊο και τον Νοέμβριο του 2023, αντίστοιχα. Από τη συζήτηση έγινε φανερό ότι η τήρηση αυτών των προθεσμιών θα είναι δύσκολη, ενώ η συνεργασία μεταξύ των εταιρειών κρουαζιέρας, των λιμενικών αρχών και των κυβερνήσεων θα είναι καθοριστική για την εφαρμογή των συστημάτων.

Στο πάνελ της συζήτησης συμμετείχαν οι Nicola Cesaro, επιχειρησιακός διευθυντής της MSC Cruises, Δημήτρης Ιατρίδης, εκτελεστικός διευθυντής της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος (ΕΛΙΜΕ), Mai Elmar, εκτελεστικός διευθυντής του Λιμένα Κρουαζιέρας του Ρότερνταμ, και Benoit Verbaere, διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της SITA.

Απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: