
Είναι… φυσιολογικό, οι έξι σταθμοί Μετρό σε 10 χρόνια;
Το έργο “Αγία Βάρβαρα- Πειραιάς” ξεκίνησε αρχές του ‘12 και έπρεπε να τελειώσει τέλος του 2017…
Δημ. Καρύδης* |> Φυσιολογικές βλέπει τις απαράδεκτες καθυστερήσεις για την κατασκευή του Μετρό προς τον Πειραιά ο Νίκος Μπελαβίλας! Σε συνάντηση που είχε με την διοίκηση του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου είπε ότι 10 χρόνια για να γίνουν 6 σταθμοί, είναι χρόνος εντός των Ευρωπαϊκών προδιαγραφών!
Έψεξε μάλιστα τον Δήμαρχο Πειραιά Γιάννη Μώραλη που διαμαρτύρεται -και καλά κάνει- υποστηρίζοντας τα δικαιώματα των δημοτών και των επαγγελματιών που έχουν υποστεί τεράστιες ζημιές από την καθυστέρηση αυτή.
Το έργο του Μετρό «Αγία Βάρβαρα – Πειραιάς» (με 6 σταθμούς), ξεκίνησε στις αρχές του 2012 και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα έπρεπε να τελειώσει στο τέλος του 2017. Τώρα ξέρουμε ότι θα τελειώσει -στην καλύτερη περίπτωση- το 2022 και αυτό ο Νίκος Μπελαβίλας… το θεωρεί φυσιολογικό!
Του θυμίζουμε ότι οι δυο βασικές γραμμές του Μετρό:
Η Γραμμή 2, «Σεπόλια – Σύνταγμα» (7 σταθμοί) και «Σύνταγμα – Δάφνη» (5 σταθμοί), και, η Γραμμή 3, «Σύνταγμα – Εθνική Άμυνα» (7 σταθμοί), σύνολο 19 σταθμοί ξεκίνησαν τον Νοέμβριο του 1992 και τελείωσαν τον Νοέμβριο του 2000.
Δηλαδή, 19 σταθμοί σε 8 χρόνια και 6 σταθμοί σε 10 χρόνια!
Αυτή είναι η πικρή αλήθεια, που οδηγεί στα κατάλληλα συμπεράσματα, για το τι σημαίνει να δικαιολογείς τα αδικαιολόγητα και την ανικανότητα, μόνο και μόνο για να χαϊδεύεις την κυβέρνησή σου.
(*) Ο κ. Δ. Καρύδης είναι πρ. βουλευτής – Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Πειραιά με τον συνδυασμό “Πειραιάς Νικητής” του Γιάννη Μώραλη