Τύπος Πειραιώς - Ενημέρωση

Ας τολμήσει ο Χρυσοχοΐδης να κάνει την διαφορά!

Χωρίς κατηγορία στις 21/11/2020

Το “απαγορεύεται” δηλώνει την αδυναμία της εξουσίας για να πείσει τον πολίτη

Παντελής Π. Ξανθίδης |> Όταν ρώτησαν τον Σόλωνα σε τι διαφέρουν οι σοφοί από τους άλλους πολίτες, ο Σόλων απάντησε πως οι σοφοί δεν χρειάζονται τους νόμους, για να λειτουργούν, όπως οι άλλοι πολίτες κάτω από τους νόμους… Επειδή λοιπόν, η σοφία δεν χαρακτηρίζει την κοινωνία μας και κάποιοι νόμοι δεν διέπονται από σοφία, γι΄ αυτό οι μεν εκάστοτε κυβερνώντες πρέπει να σκέπτονται σοφά πριν αποφασίσουν και οι δε χειραγωγοί της κοινής γνώμης (τα ΜΜΕ όπως τα λέμε σήμερα) να σκέπτονται καλά πριν δημοσιοποιήσουν ένα γεγονός ή σχολιάσουν μία κατάσταση.

Αφορμή για τα παραπάνω, στάθηκαν τα άσχημα γεγονότα που είχαμε στην εφετινή επέτειο του Πολυτεχνείου και η αδόκιμη δήλωση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, σχετικά με τη επερχόμενη επέτειο της δολοφονίας Γρηγορόπουλου.

Κατ’ αρχάς, ένας υπουργός με την εμπειρία του κ. Χρυσοχοΐδη, δεν χρειάζεται ιδιαίτερες σπουδές σε περιώνυμες σχολές Ψυχολογίας της Μάζας, προκειμένου να γνωρίζει πως το “απαγορεύεται” δηλώνει την αδυναμία της εξουσίας για να πείσει τον πολίτη. Και αν ο πολίτης δεν έχει πειστεί από την εξουσία, τότε η υπευθυνότητα για κάθε παρατράγουδο αφορά πρωτίστως το κράτος. Αυτό δε, δεν αναγνωρίζεται ποτέ από τους εκάστοτε κυβερνώντες και πάντα φταίνε οι πολίτες και οι αντιπολιτευόμενες δυνάμεις!

Όμως θα ήταν άδικο να επιρρίπτονται ευθύνες στον νυν υπουργό Δημόσιας Τάξης, καθώς ο τρόπος που λειτουργεί το κράτος και η νοοτροπία των λειτουργών του, δεν είναι σημερινή “εφεύρεση”. Ούτε μπορεί ο κ. Χρυσοχοΐδης να αλλάξει εν μιά νυκτί “ιστορικές” αυταρχικές συνήθειες στα σώματα ασφαλείας. Όμως μπορεί να κάνει την διαφορά, τολμώντας να εισάγει “νέο ύφος και νέο ήθος“, όπως θα έλεγε ο αξέχαστος Σωτήρης Παπαπολίτης!

Για παράδειγμα, αντί της δήλωσης ότι «δεν πρόκειται να επιτραπούν εκδηλώσεις και πορείες στη μνήμη του Αλέξη Γρηγορόπουλου», να πρότεινε ο ίδιος μία τιμητική εκδήλωση περιορισμένου αριθμού ατόμων λόγω κορωνοϊού, στο σημείο όπου δολοφονήθηκε ο μικρός. Και κάτι άλλο; Να συμμετείχε στην εκδήλωση η πολιτική και η φυσική ηγεσία του υπουργείου, για να αποδειχθεί έμπρακτα και να πείσει τον κόσμο ότι για τον φόνο του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου δεν ευθύνεται όλη η Ελληνική Αστυνομία!

Εάν η παραπάνω πρόταση θεωρείται “ρομαντική”, τότε πώς μπορεί να εκλαμβάνεται η απαγόρευση, όταν η ατμόσφαιρα είναι κάπως ηλεκτρισμένη από τα πρόσφατα γεγονότα και επιπλέον όταν ο δράστης του φόνου Γρηγορόπουλου, έχει αποφυλακιστεί. Μπορεί η αποφυλάκιση Κορκονέα να ήταν νομιμότατη, αλλά πώς να πειστεί ένας “ακραίος”, ότι η Δικαιοσύνη λειτούργησε πράγματι νόμιμα και με την απόφασή της δεν προκαλεί για πράξεις αυτοδικίας;

Η αλήθεια είναι πως η υπόθεση Γρηγορόπουλου είναι “πονοκέφαλος” για την εκάστοτε κυβέρνηση και μάλιστα όταν έχει να αντιμετωπίσει απόψεις ότι δήθεν ο αδικοχαμένος πιτσιρίκος… έπεσε πάνω στη σφαίρα ή “τι γύρευε εκεί;“…

Επίσης, κάτι άλλο σημαντικότερο είναι το γεγονός, ότι με το πελατειακό σύστημα που λειτουργεί, μετά την εποχή του Καποδίστρια η Ελλάδα, η πατρίδα μας, θεωρείται “χώρα ετικέτας“. Που σημαίνει: Δίκιο έχουν μόνον οι “δικοί μας” και άδικο πάντα οι “άλλοι”! Ουδείς πολίτης… δικαιούται να ζει “εκτός στάνης” και… απαγορεύεται να εκφράζει απόψεις “εκτός γραμμής” του κόμματος! Κι όταν πεις κάτι, κρίνεται ανάλογα με την κομματική ταυτότητα που έχεις ή που σου αποδίδουν εν αγνοία σου!

Πώς να πάμε μπροστά όταν ακόμη και οι νέες γενιές μεγαλώνουν υπό την σκιά του Εμφυλίου και μαθαίνουν να αντιμετωπίζουν τον κάθε συμπολίτη τους ανάλογα με την “ετικέτα” που του κολλάνε χωρίς να ερωτηθεί! Επί χούντας ήταν “κομμουνιστής” και επί Δημοκρατίας “φασίστας” ή “αναρχικός”. Ανάλογα…

Τελικά, μήπως η κοινωνία μας είναι ακόμη ανέτοιμη να υποδεχτεί τον 21ο αιώνα; Μήπως είμαστε εμείς ανεπαρκείς απέναντι στα προβλήματά μας και η ύπαρξη πολλών έχει σχέση μόνον με την… ιπποδύναμη, τα megabytes, την τηλεοπτική υποκουλτούρα, τα φρου-φρου και τα αρώματα; Μήπως; Και μετά μας φταίνε οι “χρυσαυγίτες”, οι “αντιεξουσιαστές” και ο… Δούκας από το Διαφάνι!

Απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: