Τύπος Πειραιώς - Ενημέρωση

Το πρώτο ελληνικό τζιπ “Super K” στο δρόμο και με τον… νόμο!

FLASH στις 18/06/2022

Ένα “όνειρο” του Παύλου Κεραμπού κυκλοφορεί! Μήκος 3,375 μ., πλάτος 1,560 μ., ύψος 1,590 μ. κινητήρας βενζίνης 1.000 cc με απόδοση 72 hp

Παντελής Ξανθίδης |> Όταν είδα την είδηση “έπαθα”! Όχι μόνον ότι έχουμε να μιλάμε για ένα ελληνικό αυτοκίνητο, αλλά επειδή έχω ζήσει κάπως από κοντά τον πολυετή αγώνα, τις μάχες και την επιμονή του Παύλου Κεραμπού για να δούμε σήμερα υλοποιημένο το… τρελό του όνειρο! Ναι, έτσι το βλέπαμε, άσχετα εάν ο Παύλος είναι ένας περίφημος σχεδιαστής, εδώ και πάνω από 40 χρόνια δραστηριοποιείται στον χώρο της βελτίωσης, τροποποίησης και κατασκευής αυτοκινήτων. Και πάντα κάτι το καινούργιο είχε να δείξει!

Μιά σύντομη ματιά στη “Βικιπαίδεια” και μεταξύ άλλων θα διαβάσουμε: “Ο Παύλος Κεραμπός, ιδρυτής της Keraboss Design, δραστηριοποιείται στο χώρο της βελτίωσης, τροποποίησης και κατασκευής αυτοκινήτων από το 1975, ενώ από το 2004 επεκτάθηκε και σε μηχανικές βελτιώσεις/tuning. Ανάμεσα στα προϊόντα του περιλαμβάνονται εκδόσεις cabrio/hard-top μοντέλων των Fiat, Skoda, Seat και Mazda, ενώ το 1978 παρήγαγε κάτω από άδεια το ιταλικό τζιπάκι Safari. Το 2011 παρουσίασε το Keraboss Super K, ένα “fun car” με κινητήρα Smart 1 λίτρου και εξωτερικό σχέδιο που προέρχεται από το Safari. Το αυτοκίνητο σχεδιάσθηκε για περιορισμένη παραγωγή, ενώ μέχρι στιγμής έχουν παραχθεί δύο αντίτυπα“.

Διαφήμιση για την υποστήριξη της σελίδας

Τελικά ο Παύλος τα κατάφερε! Το “Super K” είναι πλέον μία πραγματικότητα και έτοιμο προς διάθεση. Και ίσως να φανεί.. ρομαντική η αναφορά ότι κάποια στιγμή το ελληνικό πρέπει να στηρίζει έμπρακτα τέτοιες απόπειρες και όχι να συνεχίσει να συμπεριφέρεται με αδιαφορία, όπως έκανε τόσες φορές με άλλους κατασκευαστές ελληνικών αυτοκινήτων…

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Παρακάτω, η είδηση, όπως αναρτήθηκε στο newsauto.gr!

>>> Αυτό είναι το πρώτο αυτοκίνητο που κατασκευάζεται και συναρμολογείται εξ ολοκλήρου στην Ελλάδα με έγκριση τύπου και τις σχετικές πιστοποιήσεις. Κάτι που σημαίνει πως το Keraboss Super K μπορεί να πάρει άδεια κυκλοφορίας και συνεπώς πινακίδες κυκλοφορίας για τους δρόμους.

Το Super K είναι ένα εκτός δρόμου αυτοκίνητο που θα προσφέρεται σε διθέσια και τετραθέσια έκδοση αμαξώματος, το οποίο αποτελείται από πολυεστέρα με το σασί να είναι γαλβανιζέ.

Αυτά τα υλικά δεν επηρεάζονται από την υγρασία και το αλάτι της θάλασσας και απαιτούν ιδιαίτερα μικρή συντήρηση. Έτσι, ο κατασκευαστικός τρόπος και τα υλικά του Keraboss, το καθιστούν ως ένα κατάλληλο όχημα για τα νησιά και τους επαγγελματίες του χώρου των ενοικιαζόμενων (rent a car).

Το μήκος του φτάνει τα 3,375 μέτρα, το πλάτος του τα 1,560 μέτρα και το ύψος του τα 1,590 μέτρα. Την κίνησή του αναλαμβάνει ένας κινητήρας βενζίνης χωρητικότητας 1.000 κ. εκ. που αποδίδει 72 ίππους.

Το Super K κατατάσσεται στα οχήματα μικρής σειράς παραγωγής Μ.Ο.Ι.Κ. (Μεμονωμένα Οχήματα Ιδιαίτερης Κατασκευής). Θα είναι διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας. Η τιμή πώλησης και περισσότερα στοιχεία θα ανακοινωθούν μέσα στις επόμενες μέρες.

Το πρότζεκτ της εταιρίας Keraboss Cars Manufacturing ξεκίνησε το 2008 και το 2014 εκδόθηκε η αναφορά της κατασκευής του στο σχετικό ΦΕΚ ώστε να μπορεί το εικονιζόμενο εκτός δρόμου όχημα να κινείται νόμιμα στους ελληνικούς δρόμους με πινακίδες που εκδόθηκαν την τρέχουσα χρονιά.

Όπως το αναφέρει και η νομοθεσία του ΜΟΙΚ: Δεν είναι μαζικής παραγωγής αυτοκίνητα, ούτε και οικονομοτεχνικής ανάλυσης εργοστασίου μαζικής παραγωγής, αλλά αυτό είναι κάτι που έγινε πρώτη φορά στην Ελλάδα.

Απάντηση