Τύπος Πειραιώς - Ενημέρωση

Αισιόδοξες εκτιμήσεις για την ελληνική κρουαζιέρα

ΝΑΥΤΙΛΙΑ,ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ στις 10/06/2015

Celestyal Cruises: Πολυδιάστατη η συμβολή στην εθνική οικονομία

Αισιοδοξία, υπό προϋποθέσεις, για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας στην Ελλάδα, εξέφρασαν σε συνέντευξη Τύπου που έδωσαν σε αίθουσα του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης τα στελέχη  της Celestyal Cruises,  κ.κ.  Αναστασιάδης,  Νάγος και Κουμπενάς.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Celestyal Cruises Κυριάκος Αναστασιάδης, αναφέρθηκε στις συζητήσεις που διεξήχθησαν στο περιθώριο  πρόσφατου Φόρουμ, όπου εξετάστηκαν ζητήματα της κρουαζιέρας και του yachting, σημειώνοντας τη σημασία της συγκρότησης Ειδικής Επιτροπής εκ των συναρμοδίων υπουργείων, η οποία θα μελετήσει θέματα της κρουαζιέρας με στόχο να δημιουργηθεί ένα πλαίσιο ιδιαίτερα αποδοτικό για την οικονομία της χώρας.
Ο κ. Αναστασιάδης αναφέρθηκε στις υποδομές, στις ελλείψεις που αυτές παρουσιάζουν αλλά και στη δυναμική που μπορεί να αναπτυχθεί κυρίως για την ελληνική οικονομία, παραθέτοντας παραδείγματα όπως η περίπτωση της Μασσαλίας, του Βιετνάμ και της Κούβας, όπου τα τελευταία χρόνια η κρουαζιέρα γνωρίζει ιδιαίτερη άνθιση με το Βιετνάμ και την Κούβα να διεκδικούν πλέον ένα σημαντικό μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς.

Η Ελλάδα είπε ο κ. Αναστασιάδης ό,τι και να γίνει ήταν και θα παραμείνει επίκεντρο του διεθνούς ενδιαφέροντος για την κρουαζιέρα, ενώ κληθείς να σχολιάσει από το TheSeaNation, το θέμα των παλινωδιών του τελευταίου διαστήματος στη λιμενική και οικονομική πολιτική σχετικά με το Φ.Π.Α. επεσήμανε ότι οι ξένοι κατά κύριο λόγο tour operators, γνωρίζουν την από ετών ιδιομορφία της χώρας για να επισημάνει ωστόσο ότι το θέμα του ΦΠΑ δημιουργεί περισσότερο προβληματισμό στα στελέχη των ναυτιλιακών επιχειρήσεων αλλά και όσους εμπλέκονται στον τομέα καθώς εάν υπάρξουν αλλαγές απότομες αυτές θα κληθούν να τις πληρώσουν οι εταιρείες και όχι βέβαια ο τελικός καταναλωτής, με ό,τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται. Μπορούμε να δούμε τα πάντα, είπε, υπό την προϋπόθεση οι όποιες αποφάσεις θα αφορούν τις επόμενες τουριστικές περιόδους.

celestyal1

Αλέξανδρος Τζιρκώτης – υπεύθυνος Τμήματος Αγορών, Φρόσω Ζαρουλέα – διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων, Κυριάκος Αναστασιάδης- διευθύνων σύμβουλος, Καπ. Γιώργος Κουμπενάς – αντιπρόεδρος Επιχειρήσεων, Σαλώμη Πνευματικού – διευθύντρια Marketing, Κρις Θεοφιλίδης- αντιπρόεδρος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης.

Ακόμα, αναφέρθηκε στη σταθερή αύξηση των επιβατών κρουαζιέρας home porting στην Ελλάδα, καθώς προσβλέπει άνοδο 22% των επιβατών, συγκριτικά με το 2014, η οποία μεταφράζεται σε 143.000 επιβάτες για το 2015. Η Celestyal Cruises, ήδη μέσα σε ένα χρόνο, έχει αυξήσει σημαντικά τον αριθμό προσεγγίσεων της σε ελληνικά λιμάνια, φτάνοντας πλέον τις 841 από 627 το 2014, ενώ εκτιμάται ότι κατά την διάρκεια της φετινής τουριστικής περιόδου θα πραγματοποιήσει περίπου 841.000 επισκέψεις σε ελληνικά νησιά.

Παράλληλα τόνισε για άλλη μία φορά τη σημασία για τη συνεργασία και συστράτευση όλων των εμπλεκόμενων φορέων (λιμάνια, δημοτικές αρχές) για την εξασφάλιση θετικής εμπειρίας των τουριστών στους προορισμούς που επισκέπτονται.

celestyal2

Κρις Θεοφιλίδης – αντιπρόεδρος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, Κυριάκος Αναστασιάδης – διευθύνων σύμβουλος, Καπ. Γιώργος Κουμπενάς – αντιπρόεδρος Επιχειρήσεων, Φρόσω Ζαρουλέα – διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων, Πυθαγόρας Νάγος – διευθυντής Πωλήσεων

Στη συνέχεια έλαβε το λόγο ο διευθυντής πωλήσεων της Celestyal Cruises, Πυθαγόρας Νάγος, ο οποίος σημείωσε τη σταθερή επένδυση της εταιρείας στο άνοιγμα νέων προορισμών, συνεχίζοντας δυναμικά με τις τριήμερες, τετραήμερες και επταήμερες κρουαζιέρες στο «Ειδυλλιακό Αιγαίο» οι οποίες είναι σχεδιασμένες για να προσφέρουν την απόλυτη ελληνική εμπειρία διακοπών σε κάθε επιβάτη, λαμβάνοντας πολύ θετική ανταπόκριση από το κοινό για αυτό το καλοκαίρι.

celestyal3

Πυθαγόρας Νάγος – διευθυντής Πωλήσεων, Kυριάκος Αναστασιάδης- διευθύνων σύμβουλος, Καπ. Γιώργος Κουμπενάς – αντιπρόεδρος Επιχειρήσεων.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Νάγος: «Βασικός στόχος της Celestyal Cruises είναι να δημιουργεί τις κατάλληλες συνθήκες και να ανοίγει την αγορά κρουαζιέρας για την προσέλκυση ακόμα περισσότερων επισκεπτών στην Ελλάδα. Που αυτό συνεπάγεται και περισσότερα έσοδα για την εθνική οικονομία.

Επίσης αναφέρθηκε στη συμπεριφορά των αγορών απέναντι στην ελληνική κρουαζιέρα αλλά και απέναντι στις προτάσεις τις οποίες έχει παρουσιάσει η εταιρεία, ενώ όπως και ο κ. Αναστασιάδης, δήλωσε αισιόδοξος για την περαιτέρω ανάπτυξη και την αύξηση του πελατειακού δυναμικού, καθώς όπως είπε προϊόντα που είχαν παρουσιαστεί μέσα στο προηγούμενο διάστημα, την προηγούμενη διετία και σε πείσμα των καταστάσεων τώρα έχουν αρχίσει να αποδίδουν και εκτιμάται ότι θα αποδώσουν πολλαπλάσια το προσεχές διάστημα.

Από την πλευρά του ο αντιπρόεδρος των επιχειρήσεων Νικόλαος Κουμπενάς εστίασε στα τεχνικά στοιχεία αναφερόμενος στο στόλο και τους προορισμούς τις δυνατότητες των λιμανιών να εξυπηρετήσουν τα πλοία του τομέα αλλά και τις ελλείψεις πουν παρατηρούνται ενώ υπογράμμισε τη θετική συνεισφορά της εταιρείας στην ελληνική οικονομία αναφέροντας τους αριθμούς των απασχολούμενων σε ξηρά και θάλασσα αλλά και του γεγονότος ότι όλα τα πλοία της εταιρείας εφοδιάζονται ή αναβαθμίζονται ή επισκευάζονται στην ευρύτερη ζώνη του Πειραιά – Περάματος. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά «για την Celestyal Cruises, μια επιτυχημένη τουριστική περίοδος δεν μεταφράζεται μόνο σε αύξηση του επιβατικού κοινού αλλά και στην πολυδιάστατη ενίσχυση της εθνικής οικονομίας, καθώς μέσα από την κρουαζιέρα στηρίζεται σημαντικά τόσο η ναυτιλία όσο και η ελληνική επιχειρηματικότητα».

Η εταιρεία, όπως ανέφερε, αυτή τη στιγμή απασχολεί 260 Έλληνες ναυτικούς που ουσιαστικά αντιστοιχούν σε εργατικό δυναμικό 52 φορτηγών πλοίων.

Παράλληλα, αποφέρει περί τα 5 εκατομμύρια ευρώ σε ελληνικές επιχειρήσεις μέσω των συνεργασιών που συνάπτει για την παροχή ελληνικών προϊόντων στα πλοία της. Πολύ σημαντικό κεφάλαιο, το οποίο τόνισε ο καπ. Κουμπενάς, είναι ότι ουσιαστικά το 98% των επιβατών της εταιρείας επισκέπτονται τους προορισμούς, ενώ σύμφωνα με τα στοιχεία για το 2014, η Celestyal Cruises πραγματοποίησε 290.000 εκδρομές, αποφέροντας έσοδα τόσο στις τοπικές οικονομίες όσο και στους αρχαιολογικούς χώρους.

Από την πλευρά της η  Marketing Manager Σαλώμη Πνευματικού αναφέρθηκε σε τακτικές marketing που ακολουθεί η εταιρεία και στο πως αυτές επιδρούν στο πελατειακό δυναμικό, ενώ η αρμόδια για θέματα Δημοσίων Σχέσεων Φρόσω Ζαρουλέα παρουσίασε το κοινωνικό έργο το οποίο επιτελεί η εταιρεία στο πλαίσιο υλοποίησης των γενικότερων σχεδιασμών της.

Τέλος, η Celestyal Cruises προχώρησε σε ένα σύντομο απολογισμό για τις ενέργειες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που υλοποιεί σε συνεργασία με το Μουσείο Ηρακλειδών και το «ταξίδι» γνώσης που προσέφερε αρχικά σε μαθητές της Μήλου, καθώς και την υποτροφία για τις σπουδές φοιτητή της ΑΕΝ Σύρου, της σχολής Εμποροπλοιάρχων.

Απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: