Τύπος Πειραιώς - Ενημέρωση

Η γέφυρα της Γρ. Λαμπράκη τεράστιο εμπόδιο για το Τραμ

Εν Δημω στις 31/01/2019

Επιστολή Μώραλη στον Σπίρτζη με “καρφιά” στην “Αττικό Μετρό” για να γίνει στατικός έλεγχος

|> Επιστολή στον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη, απέστειλε ο δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης, ζητώντας να πραγματοποιηθεί στατικός έλεγχος στη γέφυρα της Γρηγορίου Λαμπράκη, καθώς και εργασίες για την άμεση αποκατάσταση ή ενίσχυσή της,  εφ’ όσον κριθούν αναγκαίες.

Ο κ. Μώραλης στην επιστολή του, αναφέρει χαρακτηριστικά πως η “Αττικό Μετρό” όφειλε να μελετήσει τη στατική επάρκεια της γέφυρας για το σύνολο των φορτίων της και να προβεί στις αποκαταστάσεις, αν χρειαστεί, με βάση  το πλαίσιο Συμφώνου Συνεργασίας με τον Δήμο Πειραιά, το οποίο υπεγράφη την 12η Ιουνίου 2012 (!)  μεταξύ του τότε δημάρχου κ. Μιχαλολιάκου  και  του τότε προέδρου της “Αττικό Μετρό” κ. Τσίτουρα. Ο όποιος έλεγχος έγινε από την “Αττικό Μετρό” το 2015 θα πρέπει να επικαιροποιηθεί,  αλλά και να υπάρξει προς τον Δήμο Πειραιά έγγραφη ρητή διαβεβαίωση σε σχέση με τη στατική επάρκεια της γέφυρας.

Διαφήμιση για την υποστήριξη της σελίδας

Ο δήμαρχος Πειραιά τονίζει επίσης πως ο Δήμος Πειραιά και η Περιφέρεια Αττικής,  είναι αποδέκτες πολλαπλών αναφορών και πως έχει δημιουργηθεί κλίμα ανησυχίας στους δημότες, προσθέτοντας ότι η πόλη ούτως ή άλλως,  έχει υποστεί μεγάλη ταλαιπωρία από τα έργα και την καθυστέρηση υλοποίησης του έργου του τραμ,  το οποίο θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί τον Μάρτιο του 2015(!).

Επιπλέον τονίζει πως διαβλέπει μια προσπάθεια μετακύλισης υποχρεώσεων στον Δήμο για τη γέφυρα της Γρηγορίου Λαμπράκη, παρά το γεγονός ότι δεν είχε καμία εμπλοκή  ούτε στην κατασκευή της το 1963, ούτε και στη μετέπειτα κατασκευή του ανισόπεδου κόμβου μεταξύ της εξόδου από τη Γρηγορίου Λαμπράκη προς την Ομηρίδου Σκυλίτση το 2003 και ως εκ τούτου ο Δήμος δεν διαθέτει κανένα στοιχείο γι΄ αυτές τις κατασκευές.

Σημείωσε δε, ότι τα τελευταία χρόνια ο Δήμος Πειραιά έχει ζητήσει επιτακτικά την επίλυση αυτού του θέματος,  με επιστολές προς την “Αττικό Μετρό” αλλά οι απαντήσεις δεν είναι  όσο θα έπρεπε σαφείς για ένα θέμα τέτοιας κρισιμότητας και ασφάλειας.

Ο κ. Μώραλης υπογράμμισε πως οι έγγραφες βεβαιώσεις χρήσης της γέφυρας που έχει μέχρι σήμερα στη διάθεσή του από την “Αττικό Μετρό”  δεν επαρκούν, καθώς προέκυψαν εκ νέου ανησυχίες από τον πρόσφατο έλεγχο από κλιμάκιο της Περιφέρειας.

Ως εκ τούτου ο Γιάννης Μώραλης ζητά να προχωρήσουν όλες οι απαιτούμενες ενέργειες που αφορούν αρχικά σε νέο στατικό έλεγχο της γέφυρας, καθώς και στην άμεση αποκατάσταση ή ενίσχυση της γέφυρας, εάν φυσικά κάτι τέτοιο κριθεί αναγκαίο από τα  αποτελέσματα  που θα προκύψουν.

Απάντηση