Τύπος Πειραιώς - Ενημέρωση

Η μη συστηματική προώθηση της Κρουαζιέρας προκάλεσε την κάμψη

Ναυτιλια στις 25/03/2015

Μείωση κατά 13% στις αφίξεις επιβατών και κατά 11% στις αφίξεις κρουαζιεροπλοίων παρατηρήθηκε το 2014, έναντι μείωσης 10% στις αφίξεις κρουαζιεροπλοίων αλλά αύξηση 3% στις αφίξεις επιβατών το 2013.

Όσον αφορά στον αριθμό των επιβατών κρουαζιέρας, ο Πειραιάς διατηρήθηκε στη πρώτη θέση, η Σαντορίνη στη δεύτερη ενώ στη τρίτη ανέβηκε η Κέρκυρα. Η Μύκονος βρίσκεται στη τέταρτη θέση και το Κατάκολο στην πέμπτη (από την τρίτη), ενώ ακολουθούν η Ρόδος, το Ηράκλειο και η Πάτμος.

Όπως αναφέρουν στελέχη της κρουαζιέρας, παρά το ότι η Ελλάδα έχει εξαιρετικές προοπτικές ανάπτυξης στον τομέα της κρουαζιέρας, λόγω φυσικών και πολιτιστικών προσόντων, που της προσδίδουν στρατηγική σημασία, δεν έχει ακόμη προωθήσει σε μεγάλο βαθμό τον συγκεκριμένο τρόπο διακοπών.

Διαφήμιση για την υποστήριξη της σελίδας

Η κρουαζιέρα στην Ελλάδα επικεντρώνεται στους προορισμούς και transit επιβάτες, με το 90% των δρομολογίων κρουαζιέρας ,που περιλαμβάνουν τη Μεσόγειο και τη Μαύρη Θάλασσα, αντί να υπάρχει αποκλειστικά προορισμός “Ελλάδα” στα πλάνα των εταιρειών.

Απάντηση