Τύπος Πειραιώς - Ενημέρωση

Καμπάνια διαμαρτυρίας του οίκου Τρανούλη -σε επιδείξεις μόδας- για τα Γλυπτά του Παρθενώνα!

Flash στις 28/06/2017

Στο Balkan Fashion Week

|> O ελληνικός οίκος μόδας Τρανούλη συμμετείχε για πρώτη φορά στη διοργάνωση “Balkan Fashion Week”, που πραγματοποιήθηκε στη Σόφια και συγκεκριμένα σε εντυπωσιακά στούντιο, παρουσία διεθνών Μέσων, όπως των “Vogue”, “Elle”, “Grazia”, “La Fashion”, “Fashion TV”, αλλά και αγοραστών από όλο τον κόσμο.

Η συλλογή ρούχων υψηλής ραπτικής που παρουσίασε ο οίκος Τρανούλη είχε αρχαιοελληνικό χαρακτήρα και στυλ, πλαισιωμένο από υφάσματα αρίστης ποιότητας.

Διαφήμιση για την υποστήριξη της σελίδας

Ο χαρακτήρας των ρούχων του οίκου Τρανούλη στη συγκεκριμένη επίδειξη είχε σαν θέμα του την επιστροφή των Μαρμάρων του Παρθενώνα, με τον τίτλο “Take me Home” μια ιδέα των εκπροσώπων της δεύτερης γενιάς του οίκου, της Αθηνάς και του Αναστάσιου, οι οποίοι αποφάσισαν να δημιουργήσουν ένα νέο brand με τίτλο “Athena by Tranoulis”. Και στην επίδειξη της Σόφιας, ένα μοντέλο εμφανίστηκε με μαύρο φόρεμα που συμβόλιζε το πένθος και τα δάκρυα της Καρυάτιδας, “η οποία στέκεται μακριά από τον λαό της και γίνεται αντικείμενο θαυμασμού χιλιάδων ανθρώπων στο Βρετανικό Μουσείου του Λονδίνου“, ενώ ακούγεται η “φωνή των κλεμμένων Μαρμάρων του Παρθενώνα, να λέει:

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

«Στέκομαι ολομόναχη μακριά από το σπίτι μου για περισσότερα από 200 χρόνια. Μακριά από τον λαό μου, από τους δημιουργούς μου, από εκείνους που με αγαπούν και αντιλαμβάνονται τις ρίζες μου. Όλα αυτά τα χρόνια, χιλιάδες άνθρωποι στέκονται μπροστά μου και θαυμάζουν τα κάλλη μου, μαθαίνουν την ιστορία μου και αγγίζουν την επιδερμίδα μου. Τους αγαπώ και αυτούς και τους ευχαριστώ για την καλοσύνη τους. Αλλά όσο και να με αγαπούν, μόνο ο λαός μου είναι εκείνος που μπορεί να νιώσει την καρδιά μου να χτυπά και να της προσφέρει ζεστασιά. Και παρά το λάθος μου να αφήσω να με πάρουν μακριά, τώρα ήρθε η ώρα να επιστρέψω στο σπίτι μου. Take me Home!».

Σημειώνεται ότι στο πλαίσιο προγραμματισμένων ενεργειών της καμπάνιας, το φθινόπωρο αναμένεται να πραγματοποιηθεί παρουσίαση της κολεξιόν τόσο στην Ελλάδα όσο και σε άλλες πόλεις της Ευρώπης, με τελικό προορισμό το Λονδίνο.

Απάντηση