Τύπος Πειραιώς - Ενημέρωση

Μάλλον κάτι προς το καλύτερο αλλάζει στην Ελληνική Αστυνομία

Ελλαδα,Κοινωνια στις 30/09/2021

Με την ανάληψη τού Προστασίας του Πολίτη από τον Τάκη Θεοδωρικάκο άρχισαν να επανενεργοποιούνται οι στοχευμένες εξορμήσεις

Τ/Π |> Ακόμη δεν άλλαξε καλά-καλά η πολιτική ηγεσία στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και η Ελληνική Αστυνομία, αρχίζει να “θυμάται” τον ρόλο της έναντι των πολιτών. Ένα δείγμα από τη νέα νοοτροπία που επικρατεί στην ΕΛ.ΑΣ, μετά την ανάληψη του υπουργείου από τον Τάκη Θεοδωρικάκο, ήταν η πρόσφατη εξόρμηση της Τροχαίας Αττικής στο Ίλιο και το Νέο Ηράκλειο, όπου καταγράφηκαν 125 τροχαίες παραβάσεις, των οποίων το αποτέλεσμα δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως “εισπρακτική εξόρμηση”. Συγκεκριμένα, η σχετική ανακοίνωση αναφέρει:

Στο πλαίσιο του επιχειρησιακού σχεδιασμού της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Αττικής (ΓΑΔΑ), για την αντιμετώπιση των παραβάσεων που οδηγούν ευθέως στο τροχαίο ατύχημα και διαταράσσουν την ασφάλεια των συγκοινωνιών, η διεύθυνση Τροχαίας Αττικής πραγματοποίησε από τις 10 μμ της περασμένης Κυριακής έως τις 6 πμ της Δευτέρας, ειδική στοχευμένη εξόρμηση στις περιοχές του Ιλίου και του Νέου Ηρακλείου.

Διαφήμιση για την υποστήριξη της σελίδας

Κατά τη διάρκεια των τροχονομικών ελέγχων βεβαιώθηκαν οι 125 ακόλουθες παραβάσεις:

  • (18) για μη χρήση ζώνης ασφαλείας
  • (18) για μη χρήση προστατευτικού κράνους
  • (9) για στέρηση άδειας ικανότητας οδήγησης
  • (21) για θόρυβο της εξάτμισης
  • (14) για φιμέ μεμβράνες στους υαλοπίνακες
  • (2) για επίδειξη ικανοτήτων
  • (2) για τέλεση αυτοσχέδιων αγώνων
  • (41) λοιπές παραβάσεις

Επιπλέον αφαιρέθηκαν:

  • (23) άδειες ικανότητας οδήγησης
  • (35) άδειες κυκλοφορίας και
  • (21) ζεύγη πινακίδων κυκλοφορίας

Στο τέλος της ανακοίνωσης αναφέρεται πως “οι έλεγχοι θα συνεχισθούν και σε άλλες περιοχές“…

Εάν η παραπάνω αστυνομική επιχείρηση αποτελεί δείγμα τού πώς διαφαίνεται να λειτουργεί η Αστυνομία, θα πρέπει οι έλεγχοι, να πραγματοποιηθούν και μάλιστα σε περιοχές όπως π.χ. ο Πειραιάς, όπου συμβαίνουν “καραμπινάτες” παραβάσεις του ΚΟΚ, όχι μόνον από αυτοκίνητα που “κλείνουν” προσβάσεις ΑμεΑ και “πατάνε” λεωφορειολωρίδες, αλλά και από “παπάκια” και μοτοσυκλέτες και από ποδήλατα και πατίνια!

Η αμέλεια που υπάρχει από την πλευρά της πολιτείας, έχει αναγάγει την αυθαιρεσία ως πρότυπο συμπεριφοράς και κυκλοφορίας. Δηλαδή…

  • Οι μηχανές εκτός από την κυκλοφορία στα αντίθετα ρεύματα, να παρκάρουν και να κυκλοφορούν με… άνεση στα πεζοδρόμια και οι πεζοί να παραμερίζουν στον κάθε “μηχανόβιο” που έχει εκλάβει τις ράμπες των αναπήρων ως προσβάσεις των διτρόχων.
  • Τα ποδήλατα και τα ηλεκτρικά πατίνια, να έχουν εξελιχθεί ως οι… μπαλαντέρ των δρόμων. Να μην υπολογίζουν τίποτα! Ούτε φανάρια, ούτε λεωφόρους, ούτε πεζοδρόμια. Άναψε κόκκινο στον δρόμο; Στρίβουν και πάνε από το πεζοδρόμιο!
  • Οι “σφήνες” από κάποιους “πάνθηρες της ασφάλτου” έχουν καταντήσει ρουτίνα και ο ανταγωνισμός για τους “βρυχηθμούς” των εξατμίσεων, στέλνει κόσμο σε ωτολόγους και νευρολόγους!

Υπάρχει και κάτι πολύ-πολύ σοβαρό που αφορά τα ποδήλατα και τα πατίνια, τα οποία έχουν τροχούς, αλλά δεν είναι… τροχοφόρα! Κάποτε τα ποδήλατα, ήταν “τροχοφόρα” επειδή έφεραν πινακίδες, κάτι που δεν συμβαίνει σήμερα! Είναι δυνατόν ποδήλατα και πατίνια να κυκλοφορούν στους δρόμους, χωρίς να είναι “τροχοφόρα”; Σε περίπτωση ατυχήματος, από βεβαιωμένη υπαιτιότητα του όμορφου ποδηλάτη ή της όμορφης με το πατίνι, πώς θα εκληφθούν; Ως οδηγοί οχήματος ή ως πεζοί;

Όμως το έργο της Ελληνικής Αστυνομίας δεν είναι μόνον ο τροχαίος έλεγχος, αλλά θα πρέπει να επεκταθεί και σε άλλους τομείς της δημόσιας ζωής και μάλιστα μονάδες σαν την “ΔΙΑΣ” δεν θα πρέπει να αναμένουν μόνον εντολές από την διοίκηση, για να δράσουν.

Μετά την αλλαγή της πολιτικής ηγεσίας στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, όλα δείχνουν ότι η Ελληνική Αστυνομία μάλλον ενεργοποιείται. Τώρα, όσον αφορά τον ικανό αριθμό στελεχών, αυτό είναι το σημαντικότερο που θα απασχολεί τον Τάκη Θεοδωρικάκο.

  • Πόσοι αστυνομικοί υπηρετούν, σε ποιά μέρη και σε τι θέσεις;
  • Πόσοι αστυνομικοί διατίθενται για φύλαξη “υψηλών προσώπων” και πόσοι για τους φορολογούμενους πολίτες;
  • Αυτός ο περιβόητος “αστυνομικός της γειτονιάς” θα κάνει ποτέ την εμφάνιση του;
  • Με τα Αστυνομικά Τμήματα, τι θα γίνει; Θα επιστρέψει το παλιό καθεστώς με τα κατά περιοχή Α/Τ ή θα συνεχίσουν να υπάρχουν τα λεγόμενα “πολυδύναμα”;

Δύσκολο το έργο για το “restart” της Ελληνικής Αστυνομίας, αλλά κάποια στιγμή πρέπει να γίνει “enter”. Ελπίδες υπάρχουν.

Απάντηση