Τύπος Πειραιώς - Ενημέρωση

Τελικά, ο “Ιππόδαμος” εμφανίστηκε στην πλατεία Κοραή!

Εν Δημω στις 30/11/2017

Ειδική τελετή για την υποδοχή του Μετροπόντικα – Δηλώσεις Μώραλη – Καρύδη

|> Στα… έγκατα της πειραϊκής πλατείας Κοραή βρίσκεται από χθες ο Μετροπόντικας ονόματι…  “Ιππόδαμος”, του οποίου η υποδοχή έγινε εν πλήρη επισημότητι. Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, ο δήμαρχος Γιάννης Μώραλης παρευρέθηκε στην άφιξη του Μετροπόντικα “Ιππόδαμος” στον τερματικό σταθμό του Δημοτικού Θεάτρου, που πραγματοποιήθηκε παρουσία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη.

 Σε δηλώσεις του ο δήμαρχος Πειραιά, είπε:

Διαφήμιση για την υποστήριξη της σελίδας

«Είναι ημέρα χαράς για τον Πειραιά. Είμαστε στο Σταθμό του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά, με τον αρμόδιο Υπουργό κύριο Σπίρτζη, τον Πρόεδρο της «Αττικό Μετρό ΑΕ»  κ. Μυλόπουλο και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της «Αττικό Μετρό ΑΕ» κ. Παπαδόπουλο. Ο Μετροπόντικας είναι πλέον στο κέντρο του Πειραιά στο Δημοτικό Θέατρο. Οι εικόνες που βλέπουμε είναι δυνατές και αποδεικνύουν ότι το έργο προχωράει. Ο χρονικός ορίζοντας ολοκλήρωσης του έργου βέβαια είναι το 2021, έχουμε λοιπόν ακόμα τρία χρόνια, είναι ένα έργο όμως που αλλάζει τη φυσιογνωμία και τη λειτουργία  του Πειραιά, δίνοντας αναπτυξιακή προοπτική. Συνδέει το αεροδρόμιο με το λιμάνι σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Αντιλαμβάνεστε πόσο σημαντικό είναι για την κρουαζιέρα όταν από το λιμάνι μπορεί κάποιος να πάει στο αεροδρόμιο μέσα σε 40 λεπτά.

Δημιουργείται ένας πολύ σημαντικός ευρωπαϊκός διαμετακομιστικός κόμβος στον Πειραιά, με το λιμάνι, τον ΗΣΑΠ, το Μετρό, το ΤΡΑΜ, που όλοι αντιλαμβανόμαστε τη σημασία που έχει για την πόλη και την προοπτική της. Περιμένουμε λοιπόν την ολοκλήρωση του έργου. Χαιρόμαστε όταν υπάρχουν αυτές οι εικόνες, όπως έγινε πριν από λίγους μήνες στα Μανιάτικα και σήμερα εδώ στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά. Γνωρίζουμε τα προβλήματα στο σταθμό του λιμανιού. Σιγά-σιγά όμως και εκεί αντιμετωπίζονται και θέλω να πιστεύω ότι θα ξεπεραστούν, ώστε  το 2021 να μπει σε λειτουργία το Μετρό.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω για την καλή συνεργασία τον αρμόδιο Υπουργό κύριο Σπίρτζη, τον Πρόεδρο της «Αττικό Μετρό ΑΕ» κύριο Μυλόπουλο, τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της «Αττικό Μετρό κύριο Παπαδόπουλο και τις ανάδοχες εταιρείες για το Μετρό. Στο θέμα του τραμ έχουμε ορισμένα προβλήματα, αλλά δεν είναι της παρούσης να αναφερθούν. Σήμερα είναι ημέρα χαράς, δεν χρειάζεται  να γκρινιάζουμε».

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Σχετικά με τα προβλήματα της καθημερινότητας που υπάρχουν στον Πειραιά, εξαιτίας των καθυστερήσεων των έργων του Τραμ και του Μετρό, ο Γιάννης Μώραλης δήλωσε:

«Ομολογώ ότι η καθυστέρηση του Μετρό δεν δημιουργεί πολλαπλά προβλήματα στη λειτουργία της πόλης, γιατί οι εργασίες είναι υπόγειες. Το Τραμ είναι αλήθεια ότι έχει διαλύσει τη Β΄ Δημοτική Κοινότητα, έχει κόψει στη μέση το κέντρο της πόλης και  η καθυστέρηση του έργου είναι πρωτόγνωρη, καθώς ήταν να ολοκληρωθεί τον Μάρτιο του 2015 και πλέον πάμε για τον Μάρτιο του 2018  και βλέπουμε. Άρα έχουμε τρία χρόνια καθυστέρηση για ένα όχι τόσο μεγάλο έργο. Πρόκειται για αδικαιολόγητες καθυστερήσεις κατά την προσωπική μου άποψη. Οι δημότες ταλαιπωρούνται,  έκλεισαν επιχειρήσεις, ταλαιπωρούνται οι επισκέπτες και οι τουρίστες. Δεν μπορούμε να κάνουμε όμως  κάτι ουσιαστικό. Πιέζουμε και εμείς ως Δημοτική Αρχή να ολοκληρωθούν τα έργα του ΤΡΑΜ γρήγορα.

Δυστυχώς τα μεγάλα έργα στην Ελλάδα πάντα καθυστερούν, από λίγο έως πολύ. Είναι άλλη μία παθογένεια του ελληνικού κράτους. Ελπίζουμε τουλάχιστον να μην έχουμε περαιτέρω καθυστερήσεις, να τελειώσει το Τραμ και να μπει σε λειτουργία το 2018 και το Μετρό έστω το 2021. Αυτή είναι η ελπίδα μας και ως δημοτική Αρχή αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να πιέζουμε».

Δήλωση Καρύδη

Εν τω μεταξύ με δήλωσή του ο πρώην βουλευτής και μέλος του ΠΣ του ΠΑΣΟΚ Δημήτρης Καρύδης, χαρακτηρίζει ως “φτηνό επικοινωνιακό σόου την υποδοχή του “Ιππόδαμου”. Δήλωσε:

«Ο κ. Σπίρτζης αντί να προκαλεί με φτηνά επικοινωνιακά σόου,θα έπρεπε να στρωθεί στην δουλειά για να παραδώσει… χθες το Μετρό και το Τραμ στους Πειραιώτες, που υφίστανται μια απίστευτη ταλαιπωρία. Μια ταλαιπωρία η οποία δυστυχώς θα κρατήσει ακόμη τουλάχιστον 4 χρόνια, καταδικάζοντας ειδικά πολλούς επαγγελματίες σε πολύχρονο οικονομικό αποκλεισμό.

Χαιρετίζουμε επιτέλους την έλευση του Μετροπόντικα στον Πειραιά! Η άφιξη του όμως έπρεπε να έχει γίνει  πριν απο πολύ χρόνο και το Μετρό να βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία στο τέλος του 2017. Κανείς έτσι απο την κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ δεν μπορεί να έρχεται στην πόλη συνοδεία τηλεοπτικών συνεργείων πανηγυρίζοντας. Σε όλους πλέον είναι γνωστό ότι το Μετρό λόγω κυβερνητικής ανικανότητας και ανεπάρκειας θα παραδοθεί τμηματικά και στον Πειραιά θα είμαστε τυχεροί αν φθάσει το 2021!

Δυστυχώς ακόμη μεγαλύτερες καθυστερήσεις συμβαίνουν στην πορεία κατασκευής του Τραμ. Ενώ σύμφωνα με τις δεσμεύσεις τους, θα έπρεπε ήδη να βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία, η ολοκλήρωση της κατασκευής του μετατέθηκε για τα μέσα του 2018 και βλέπουμε. Αυτό σημαίνει ότι η θα συνεχιστεί η κυκλοφοριακή και η οικονομική ασφυξία στο κέντρο του Πειραιά.

Ο διαγωνισμός δε, για την προμήθεια 25 νέων συρμών -που έχει ακυρωθεί 3 φορές μέχρι σήμερα- βρίσκεται στον αέρα μετά απο προσφυγές στο ΣτΕ. Άρα ακόμη και να ολοκληρωθεί η κατασκευή του έργου,τα επόμενα περίπου 2 χρόνια δεν θα υπάρχουν νέοι συρμοί και ουσιαστικά θα υπολειτουργεί.

Ας μη μιλήσουμε για την επέκταση του Τραμ προς Κερατσίνι – Πέραμα για την οποία έχουν γίνει ελάχιστα πράγματα, ή για την υπογειοποίηση του Ηλεκτρικού απο τον Πειραιά στο Ν. Φάληρο, που παρά τις εξαγγελίες Σπίρτζη δεν έχει γίνει το παραμικρό.

Η ωμή κοροϊδία και οι απάτες των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ δεν περνούν πια. Οι πολίτες έχουν γνώση και κρίση».

Απάντηση