Τύπος Πειραιώς - Ενημέρωση

Ο Μηλιός έκανε την αρχή και ο ΟΛΠ “δίνει” την… σκυτάλη στον Δρίτσα

Ελλαδα στις 30/03/2015

Προβλήματα “εντός των τειχών” του ΣΥΡΙΖΑ στον Πειραιά. Μπορεί το “ποδαρικό” να έκανε ο Πειραιώτης Γιάννης Μηλιός με το αποχαιρετιστήριο tweet στην Οικονομική Επιτροπή, αλλά όλα δείχνουν πως η απόφαση της κυβέρνησης να προχωρήσει στην πώληση του 67% των μετοχών του ΟΛΠ, κάπως “αγριεύει την κατάσταση… Κι αυτό διότι, ο αν. υπουργός Ναυτιλίας Θ. Δρίτσας, με τίποτα δεν φαίνεται να συμφωνεί μει τις δηλώσεις του Γ. Δραγασάκη από την Κίναστο.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο υπουργός έχει ήδη δηλώσει σε φίλους του ότι “δεν πρόκειται να δεχθεί να τον αδειάζουν συνεχώς“, δεδομένου ότι μέχρι τώρα τον έχουν “αδειάσει”:

* Ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, όταν κατέβηκε άρον-άρον στον Πειραιά για να “μπαλώσει” με δηλώσεις “ήξεις-αφήξεις” τη δήλωση Δρίτσα για “σταμάτημα του ξεπουλήματος του ΟΛΠ”.

Διαφήμιση για την υποστήριξη της σελίδας

* Ο υπουργός Οικονομίας Γ. Σταθάκης, που έσπευσε στο υπουργείο Ναυτιλίας να συναντήσει τον Κινέζο πρέσβη και αξιωματούχο της Cosco παρουσία του Θ. Δρίτσα για να “σβήσει τη φωτιά”.

* Ο υπουργός Οικονομικών Γ. Βαρουφάκης, που πήγε βράδυ, με τη μηχανή του, στις εγκαταστάσεις της Cosco και “ξεναγήθηκε” χωρίς να το ξέρει ο Θ. Δρίτσας και…

* Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Γ. Δραγασάκης, που δήλωσε στο Πεκίνο ότι το πακέτο του ΟΛΠ θα πωληθεί και “οι Κινέζοι μπορούν να κάνουν μια καλή προσφορά”!

Ο Θοδωρής Δρίτσας περιμένει την επιστροφή Δραγασάκη και με δεδομένο ότι έχει ήδη δηλώσει ότι “η θέση του ΣΥΡΙΖΑ για τον ΟΛΠ είναι σαφής“, βασιζόμενος στις προγραμματικές δηλώσεις Τσίπρα, κατά τις οποίες η κυβέρνηση ήταν αντίθετη προς την πώληση, αναμένεται να ζητήσει εξηγήσεις.

Ο Θοδωρής δεν είναι από τους ανθρώπους που παίζουν με την αξιοπρέπειά τους“, μας είπε χθες στενός του συνεργάτης, αφήνοντας να εννοηθεί ότι θα υπάρξουν εξελίξεις.

Εναντίον της πώλησης του πακέτου έχει ταχθεί και το τμήμα Ναυτιλίας του ΣΥΡΙΖΑ, ενώ χθες και ο βουλευτής Πειραιά του ΣΥΡΙΖΑ, συνδικαλιστής Στάθης Λεουτσάκος (της αριστερής πλατφόρμας) τάχθηκε με δηλώσεις του κατά της πώλησης.

Στο χορό έχει μπει και η Ομοσπονδία Εργαζομένων στα λιμάνια (ΟΜΥΛΕ), η οποία ζητεί επειγόντως συνάντηση με Δραγασάκη – Σταθάκη – Δρίτσα, παρομοιάζει την απόφαση για πώληση του 67% των μετοχών του ΟΛΠ με “μεθόδους Θάτσερ” και προαναγγέλλει κινητοποιήσεις” για τις οποίες την ευθύνη θα έχει η κυβέρνηση”. Η ΟΜΥΛΕ υπενθυμίζει επίσης ότι στις 9 Ιουνίου, συζητείται στο Σ.τ.Ε η προσφυγή της για ακύρωση της πώλησης μετοχών του ΟΛΠ και του ΟΛΘ ως αντισυνταγματική.

Υπενθυμίζεται, πάντως, ότι στελέχη της δημοτικής παράταξης του Θ. Δρίτσα “Το Λιμάνι της αγωνίας“, είχαν δημοσιοποιήσει προς τους πολίτες “φόρμα” νομικής προσφυγής κατά του ΕΝΦΙΑ, ενώ πρωτοστατούσαν στις εκδηλώσεις κατά της πληρωμής των διοδίων…

Προ αυτών με τον ΟΛΠ, ο Θοδωρής Δρίτσας, ψάχνει για συμμαχίες έχοντας ήδη “κοντά” του την “ομάδα Δούρου”, που είναι κατά της πώλησης του ΟΛΠ!

Επίσης, αξίζει να σημειωθεί πως μια ενδιαφέρουσα συνάντηση είχε ο υπουργός Ναυτιλίας Θ. Δρίτσας, με τον δήμαρχο Πειραιά Γ. Μώραλη και τον δημοτικό σύμβουλο Πέτρο Κόκκαλη.

Μάλιστα, στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι συζητήθηκαν θέματα για την “Παγκόσμια Ημέρα Θάλασσας 2015”, αλλά η σύμπτωση της επίσκεψης αυτή την ημέρα και με δεδομένη την δημοσίως εκπεφρασμένη αρνητική στάση  των Μώραλη-Μαρινάκη-Κόκκαλη  για την πώληση της πλειοψηφίας των μετοχών του ΟΛΠ, “κάτι λέει“…

Επίσης, ο Αντιπεριφερειάρχης Πειραιά Γιώργος Γαβρίλης απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου για το ενδεχόμενο επανεκκίνησης της διαδικασίας πώλησης του ΟΛΠ έκανε την παρακάτω δήλωση:

«Το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής έχει πάρει σαφή απόφαση ενάντια στην πώληση του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών του ΟΛΠ. Επίσης, έχει αποφασιστεί, η Περιφέρεια να συμπαραταχθεί με τον Δικηγορικό Σύλλογο Πειραιά, τα Επιμελητήρια της πόλης και τις συνδικαλιστικές οργανώσεις, στην προσφυγή, που έχουν κάνει και θα συζητηθεί, στις 2 Ιούνη 2015, στο Συμβούλιο της Επικρατείας, για να σταματήσει η πώληση του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών του Οργανισμού.
Όπως είχαμε επισημάνει, η μετατροπή ενός δημόσιου, κερδοφόρου λιμανιού σε ένα ιδιωτικό μονοπώλιο θα έχει δυσμενέστατες συνέπειες στο εισαγωγικό και εξαγωγικό εμπόριο, στην ακτοπλοΐα και κατ’ επέκταση στα νησιά, στη σχέση λιμανιού- πόλης, στην εργασία και στο περιβάλλον. Εξαιτίας, δε, του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου των μνημονιακών κυβερνήσεων, οι επιπτώσεις θα επεκταθούν και σε όλα τα λιμάνια της Αττικής».

 

Απάντηση