Τύπος Πειραιώς - Ενημέρωση

Πελάτισσα σε πολυκατάστημα δεν θέλησε να αγοράσει σφουγγάρια… γλειμμένα από σκυλάκι!

FLASH στις 23/12/2017

Συνέβη στον Πειραιά

Τ/Π |> Επιστολή για ένα περιστατικό που συνέβη σε κεντρικό πολυκατάστημα του Πειραιά, έστειλε φίλη του Τ/Π και λόγω γενικού ενδιαφέροντος δημοσιεύεται αυτολεξεί και τα στοιχεία της κυρίας που δεν θέλησε να αγοράσει σφουγγάρια γλειμμένα από σκυλάκι, είναι στη διάθεση παντός ενδιαφερομένου. Γράφει:

Ημέρα Τρίτη, 19 Δεκεμβρίου. Η σκηνή διαδραματίζεται σε κεντρικό σημείο του Πειραιά, μέσα σε πολυκατάστημα μεγάλης αλυσίδας, που διαθέτει μέχρι και snacs… Έχω επισκεφθεί το κατάστημα προκειμένου να προμηθευτώ αφρόλουτρα, σφουγγάρια κ.ά. σχετικά είδη.

Ανεβαίνοντας στον πρώτο όροφο, που βρίσκονται αυτά τα προϊόντα, βλέπω έναν χαριτωμένο κύριο, ο οποίος κρατούσε από το λουρί ένα σκυλάκι μεσαίου μεγέθους.

Ο περί ού, μιλούσε στο κινητό και περιεργαζόταν διάφορα εκθέματα ενώ το σκυλάκι έχωνε την μουσούδα του και έγλειφε ό,τι έβρισκε στο πέρασμά του. Υπ΄όψιν τα προϊόντα ήταν τοποθετημένα από το πάτωμα του καταστήματος μέχρι πολύ ψηλά στα ράφια. Αυτό προϋποθέτει ότι θα έπρεπε να χρησιμοποιήσω και εγώ -που ομολογουμένως μετά το περιστατικό σιχάθηκα- αλλά και άλλοι πελάτες, που θα ακολουθούσαν για τα ψώνια τους σε απαραίτητα είδη για την ατομική τους υγιεινή και όχι μόνο, αντικείμενα με τα σάλια του σκύλου.

Βεβαίως δεν ήμουν ο μόνος πελάτης που ενοχλήθηκε και έφυγε χωρίς να αγοράσει αυτά που ήθελε. Σε σχετική παρατήρησή μου στην υπεύθυνη, αν και ήρθε σε δύσκολη θέση, απάντησε ότι δεν έχουν σχετική απαγόρευση για την είσοδο των σκύλων στο κατάστημά τους.

Προβληματίζομαι με τις νέες τάσεις διότι προ δυο-τριών ετών ποτέ κανείς από τους πελάτες, παρότι είχε ζωάκι, δεν απαιτούσε να το «σέρνει» μαζί του σε πολυσύχναστα καταστήματα ή αν το είχε και έπρεπε να ψωνίσει, το άφηνε δεμένο εκτός καταστήματος, σεβόμενος τους υπόλοιπους πελάτες.

Σκέπτομαι ότι με αυτή την τακτική, που έχει η επιχείρηση, θα ήταν λάθος να απαγορευτεί η επισκεψιμότητα στο κατάστημα πελατών κατόχων και άλλων ζώων, που θεωρούνται pets, δηλαδή ιγκουάνα, χάμστερς, κουνελιών κ.α.!

Φαίνεται πλέον ότι ο σεβασμός προς τους πελάτες είναι «παλιά μόδα» ακόμα και για τους επιχειρηματίες.

Εννοείται ότι δεν θα ξαναπάω σε αυτό το πολυκατάστημα, διότι αμφισβητώ την τήρηση κανόνων υγιεινής των προϊόντων του.

Βέβαια θα θεωρούσα λάθος με τα ανωτέρω να «κακοκαρδιστούν» οι φιλόζωοι. Πολλοί φιλόζωοι γνωρίζουν πολύ καλά τα δικαιώματα του ζώου τους και τις υποχρεώσεις τις δικές τους και τηρούν από μόνοι τους το μέτρο χωρίς να χρειαστεί να τους το επιβάλλει κανείς. Είναι εκείνοι που ανήκουν στους αξιοπρεπείς ανθρώπους, οι οποίοι επειδή δεν δέχονται μομφές και παρατηρήσεις, φροντίζουν να μην ενοχλούν και να σέβονται τους συνανθρώπους τους και το περιβάλλον.

Απάντηση