Τύπος Πειραιώς - Ενημέρωση

Black Friday – Cyber Monday και προσδοκίες στην αγορά

Χωρίς κατηγορία στις 24/11/2018

Τα στοιχεία από την έρευνα του ΙΝΕΜΥ της ΕΣΕΕ παρουσίασε ο Βασίλης Κορκίδης

|> Τα βασικά στοιχεία από τη «Global» για τη «Black Friday» παρουσίασε ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ Βασίλης Κορκίδης, και είναι:
  • Στις εκπτώσεις της Black Friday ψωνίζουν 2 στους 5 Ελληνες.
  • Ανάμεσα σε αυτούς, η συντριπτική πλειονότητα των αγοραστών θα επωφεληθεί από τις προσφορές τόσο στα καταστήματα όσο και στο διαδίκτυο (64,5%), το 20,7% θα αναζητήσει ευκαιρίες μόνο σε φυσικά καταστήματα, ενώ μόλις το 14,8% θα επιλέξει μόνο ηλεκτρονικά καταστήματα για τις αγορές τους.
  • Στην Ελλάδα οι χρήστες του διαδικτύου έκαναν 26 φορές περισσότερες αγορές απ’ ό, τι συνήθως.
  • Στην Ελλάδα οι λάτρεις των προσφορών ετοιμάζονται να ξοδέψουν κατά μέσο όρο 206 €.
  • Πρώτα σε προτίμηση είναι τα ρούχα και ακολουθούν τα ηλεκτρονικά είδη.

Τα Στοιχεία από «Paypal» δείχνουν:

  • H Black Friday και η Cyber Monday γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλείς ανάμεσα στους Έλληνες καταναλωτές, με τις ηλεκτρονικές αγορές τις ημέρες αυτές να αυξάνονται κατά ακόμα και πάνω από 50%.
  • Η πιο σημαντική κατηγορία για τις αγορές της «Black Friday» το 2017 ήταν η ένδυση και ο συγκεκριμένος όγκος αγορών κατά τις εκπτώσεις αυτές ήταν σχεδόν τέσσερα φορές υψηλότερος σε σχέση με τον ετήσιο μέσο όρο.
  • Αυτό δείχνουν στοιχεία έρευνας της PayPal σύμφωνα με τα οποία παραδοσιακά, οι ημέρες ελκυστικών προσφορών συνδέονται με το διασυνοριακό εμπόριο, ενώ οι εγχώριοι παίκτες φαίνεται να παρουσιάζουν καλά αποτελέσματα αναφορικά με τις πωλήσεις τους όσο διαρκεί η Black Friday αφού τουλάχιστον από τα στοιχεία της PayPal, πάνω από το 32% των δαπανών στην Ελλάδα μέσω καταλήγει σε τοπικούς εμπόρους.

Τα στοιχεία της έρευνας του ΙΝΕΜΥ καταγράφουν:

  • Οι καταναλωτές είναι πιο έτοιμοι από τις εμπορικές επιχειρήσεις, κυρίως λόγω των προωθητικών ενεργειών μεγάλων εμπορικών αλυσίδων, οπότε η κίνηση της αγοράς ήταν τις προηγούμενες χρονιές και αναμένεται σίγουρα αυξημένη.
  • Πρωτοπόροι αυτής της ημέρας είναι τόσο σε επίπεδο ενημέρωσης όσο και σε επίπεδο απορρόφησης της κατανάλωσης, τα καταστήματα ένδυσης – υπόδησης και ακολουθούν οι ηλεκτρονικές συσκευές.

Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ αν και δεν υπάρχει μονοσήμαντη ερμηνεία, τα στοιχεία του δείκτη κύκλου εργασιών δείχνουν ότι ο Νοέμβριος ως μήνας εμφανίζει σημαντική βελτίωση.

Ο Βασίλης Κορκίδης τόνισε ότι λόγω της μειωμένης κίνησης των ενδιάμεσων εκπτώσεων, κρίνεται ότι η Black Friday και η Cyber Monday, όντως δημιουργούν υψηλές προσδοκίες και τονώνουν πρόσκαιρα τη ζήτηση, που όμως είναι βέβαιο ότι θα λείψει το επόμενο χρονικό διάστημα από την αγορά.

Απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: