Τύπος Πειραιώς - Ενημέρωση

Αντίστροφη μέτρηση για το Τραμ στον Πειραιά…

Χωρίς κατηγορία στις 02/11/2018

“Διώχνουν” 15.000 αυτοκίνητα και ουδεμία πρόβλεψη χώρων πάρκινγκ για τους κάτοικους του κέντρου 

|> Δήλωση του διευθυντής έργου επέκτασης του Τραμ προς Πειραιά Χρήστου Βαλσαμάκη, δημιουργεί αισιοδοξία αλλά και ερωτηματικά στους καταταλαιπωρημένους κατοίκους του Πειραιά. Αισιοδοξία επειδή δηλώνει ότι “με την νέα χρονιά θα ξεκινήσει η εμπορική λειτουργία” και παράλληλα “αναμένεται να μειωθεί η κυκλοφορία των οχημάτων κατά 15.000″, ενώ “με τα δέντρα που έχουν φυτευτεί θα περιοριστεί η ατμοσφαιρική ρύπανση“.

Σχετικά με την κυκλοφορία των αυτοκινήτων και την αναμενόμενη μείωσή τους κατά 15.000, ίσως θα πρέπει να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα πιό ρεαλιστικά, με πρώτο δεδομένο τους κατοίκους ποιών περιοχών θα εξυπηρετεί το Τραμ και όχι την έμμεση “απαγόρευση” κυκλοφορίας, χωρίς να λογιστούν οι ανάγκες κατοίκων και επισκεπτών. Κι αυτό διότι ο ήδη “αφιλόξενος” Πειραιάς μπορεί να γίνει απροσπέλαστος!

Όσον αφορά “τα δέντρα που έχουν φυτευτεί”, μέχρι στιγμής τουλάχιστον μόνον το τσιμέντο ξεχωρίζει στους χώρους των στάσεων, όπου δεν διακρίνεται έστω κάποιος “αέρας” με χλοοτάπητα.

Το έργο που θεωρείται για κάποιους προβληματικό για την κυκλοφορία στον Πειραιά και για άλλους χαρακτηρίζεται ως “κόσμημα”, είναι προϋπολογισμού 50 εκ. ευρώ και αρκετών χρόνων ταλαιπωρίας…

Από τα έργα ανάπλασης της οδού Τσαμαδού. Προς χάρη του Τραμ, φαρδαίνουν τα πεζοδρόμια, για να μην περνούν τα ΙΧ και να δυσκολεύεται η κυκλοφορίας τους, ενώ δεν υπολογίζουν ότι το έργο γίνεται ουσιαστικά για να κυκλοφορούν πιο… άνετα οι μοτό επί των πεζοδρομίων!

Όπως αναρτήθηκε στο news.travelling.gr, ο διευθυντής έργου επέκτασης τραμ προς Πειραιά Χρήστος Βαλσαμάκης, δηλώνει:  «Το έργο βρίσκεται σε μια πολύ προχωρημένη φάση. έχει ολοκληρωθεί το 100% της κατασκευής του τροχιόδρομου και το σύνολο του έργου έχει εκτελεστεί σε ποσοστό 75%. Το υπολειπόμενο τμήμα του έργου αφορά στον ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό. Περιμένουμε να ξεκινήσουμε τη δοκιμαστική λειτουργία του έργου μέχρι το τέλος του χρόνου και αμέσως μετά με τη νέα χρονιά θα ξεκινήσει η εμπορική λειτουργία». Και ότι «με την παράδοση του τραμ αναμένεται να μειωθεί η κυκλοφορία των οχημάτων κατά 15.000, ενώ με τα δέντρα που έχουν φυτευτεί θα περιοριστεί η ατμοσφαιρική ρύπανση και θα βελτιωθεί σημαντικά το αστικό μικροκλίμα».

Υπάρχει και κάτι άλλο, που μέχρι στιγμής δεν φαίνεται να ενδιαφέρει αρμοδίους και υπευθύνους. Πρόκειται για τους χώρους στάθμευσης των αυτοκινήτων των κατοίκων του κέντρου, που ήδη αντιμετωπίζουν μεγάλο πρόβλημα. Και είναι κάτι που έπρεπε να είχε προγραμματιστεί πριν γίνουν οι περιβόητες μονοδρομήσεις και πριν ακόμη υπογραφούν οι συμβάσεις για την εγκατάσταση του Τραμ. Εάν τυχόν υπάρχει βούληση και πρόβλεψη για το τι “χαμός” αναμένεται να γίνει όταν δούμε το Τραμ στις γραμμές, τότε πρέπει τάχιστα να εξευρεθούν χώροι για πάρκινγκ. Κάποτε υπήρχε μία πρόταση για δημιουργεί υπόγειων ορόφων στην πλατεία Τερψιθέας. Δεν έγινε. Ας βρεθεί άλλη λύση και μακάρι να μην ακούσουμε να εξαγγέλλεται προεκλογικά…

Απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: