Τύπος Πειραιώς - Ενημέρωση

Η Ψηφιακή Στρατηγική “εισβάλει” στον Πειραιά

Χωρίς κατηγορία στις 20/09/2018

Επενδυτικό πρόγραμμα για ψηφιοποίηση των λειτουργιών του δήμου

|> Εγκρίθηκε από το δημοτικό συμβούλιο  η Ψηφιακή Στρατηγική του Δήμου Πειραιά 2018-2024, η οποία σχεδιάστηκε για τα επόμενα χρόνια, στο πλαίσιο του μεγαλύτερου επενδυτικού προγράμματος που έχει εγκριθεί στην πόλη, την Ολοκληρωμένη Χωρική Επένδυση.

Η  υλοποίηση της Ψηφιακής Στρατηγικής θα αρχίσει άμεσα και με την ολοκλήρωσή της ο Πειραιάς θα πρέπει να είναι μια από τις πιο σύγχρονες πόλεις.

Συγκεκριμένα, θα δημιουργηθεί ένα Κέντρο Συντονισμού και Διαχείρισης, όπως συμβαίνει σε μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις, στο οποίο θα υποδέχεται ο δήμος όλα αυτά τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο, θα αναλύονται και τελικά θα υπάρχει η δυνατότητα να λαμβάνονται αποφάσεις, βασισμένες σε πραγματικά δεδομένα, αντιμετωπίζοντας καθημερινά θέματα άμεσα και αποτελεσματικά, όπως:

  • ο φωτισμός
  • η στάθμευση
  • η διαχείριση απορριμμάτων
  • η κυκλοφοριακή συμφόρηση
  • η ποιότητα του αέρα
  • τα επίπεδα θορύβου
  • η διαρροή υδάτων
  • η κατανάλωση ενέργειας κλπ.

Ταυτόχρονα προβλέπεται:

  • η δημιουργία Κέντρου Ψηφιακής Καινοτομίας (που θα βοηθήσει νέους επιχειρηματίες να υλοποιούν τις ιδέες τους στον τομέα κυρίως της γαλάζιας οικονομίας και όχι μόνο),
  • η σύσταση και λειτουργία Destination Management Organization της πόλης
  • η ψηφιοποίηση αρχείων πολιτιστικής κληρονομιάς,
  • το Ανοικτό Κέντρο Εμπορίου κ.α.

Το αμέσως επόμενο διάστημα θα υπάρξει αναλυτική παρουσίαση του προγράμματος.

Ο αντιδήμαρχος Επικοινωνίας Προβολής και Μέσων Ενημέρωσης Ανδρέας Βεντούρης σε δήλωσή του, τόνισε μεταξύ άλλων, πως η Ψηφιακή Στρατηγική του δήμου Πειραιά, περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα σύγχρονων υπηρεσιών για τον συντονισμό και την επίλυση καίριων ζητημάτων καθημερινότητας.

Απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: