Τύπος Πειραιώς - Ενημέρωση

Ποιες είναι 6 κυρίαρχες τάσεις στα ξενοδοχεία, για το 2020

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ στις 16/11/2019

Θέλουν πελάτες με οικολογική συνείδηση, αντικαθιστούν τις μοκέτες με ξύλινα πατώματα κ.ά.

|> Η υπευθυνότητα για το περιβάλλον και η βιωσιμότητα έρχονται όλο και περισσότερο στο επίκεντρο της προσοχής των ταξιδιωτών. Το ποσοστό των ταξιδιωτών που πήραν απόφαση κράτησης το τελευταίο δωδεκάμηνο βασιζόμενοι τουλάχιστον εν μέρει στις αντιλήψεις τους για τις περιβαλλοντικές πολιτικές του παρόχου ταξιδιωτικών υπηρεσιών, αυξήθηκε από 8% πέρυσι σε 13% φέτος. Ενώ αυτοί οι αριθμοί είναι ακόμα σχετικά μικροί, σχεδόν διπλασιάστηκαν μέσα σε ένα χρόνο, δήλωσε ο Chris Davidson, EVP της MMGY Global σε θέματα στρατηγικής. Τα παραπάνω ανήκουν σε μία από τις 6 τάσεις, που πρόκειται να επικρατήσουν στα ξενοδοχεία το 2020, όπως αναφέρεται ρεπορτάζ του “Travelmarket Report”. Και οι άλλες 5 κυρίαρχες τάσεις είναι:

  • Αποχαιρετώντας τις μοκέτες

Σύμφωνα με τον σύμβουλο ξενοδοχείων και καθηγητή στο NYU Jonathan M. Tisch Center for Hospitality, Bjorn Hanson, οι ταξιδιώτες θα παρατηρήσουν τη νέα χρονιά ότι τα ξύλινα πατώματα θα αντικαταστήσουν τις μοκέτες στα ξενοδοχεία. Ενώ κοστίζουν περισσότερο στην εγκατάστασή τους, έχουν μεγαλύτερη διάρκεια και έχουν χαμηλότερο κόστος συντήρησης.

  • Εκτεταμένη παρουσία κουμπιών έκτακτης ανάγκης

Ορισμένα ξενοδοχεία σε αστικά κέντρα έχουν ήδη εισάγει τέτοια κουμπιά προς χρήση από τις καμαριέρες, όμως οι συσκευές θα είναι περισσότερο διαδεδομένες σε όλους τους εργαζομένους, σύμφωνα με τον Hanson.

  • Καθαριότητα

Θα υπάρχουν περισσότερα κίνητρα στους επισκέπτες ώστε να ζητούν λιγότερες υπηρεσίες καθαριότητας, όπως εκπτώσεις και πόντοι προγραμμάτων πιστότητας. Μερικά ξενοδοχεία με χαμηλές τιμές έχουν ήδη εφαρμόσει αυτή την πρακτική. Αν και οι επισκέπτες θεωρούν ότι έτσι τα ξενοδοχεία εξοικονομούν κόστος, ο βασικός λόγος που εφαρμόζεται η πρακτική αυτή είναι η έλλειψη διαθέσιμων εργαζομένων.

  • Αναβαθμισμένες προσφορές στο πρωινό

Περισσότερες ανανεωμένες και αναβαθμισμένες προσφορές πρωινού προβλέπονται για το 2020. Τα brand που δεν είχαν ζεστό πρωινό σύντομα θα έχουν, και αυτά που είχαν τώρα θα παρέχουν πιο εξελιγμένες επιλογές. Πρόκειται για μια πρόκληση για τα ξενοδοχεία, επειδή είναι ένα πρόσθετο κόστος και οι επισκέπτες δεν είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα για αυτό. Για τα brand μεσαίας κατηγορίας, το πρωινό κοστίζει 3,90 δολάρια ανά επισκέπτη, από 3,50 δολάρια ανά επισκέπτη και τα ακριβότερα brand θα έχουν αύξηση κόστους από 4 σε 5 δολάρια σε μια εποχή που οι ιδιοκτήτες δεν αναζητούν τρόπους αύξησης του κόστους.

  • Δημοφιλία των soft brands

Αυτό που καθόριζε ένα brand ήταν τα ομοιόμορφα πρότυπα, τα πάντα από την διακόσμηση μέχρι το μενού ήταν τα ίδια. Πλέον η ομοιομορφία έχει γίνει αρνητικό στοιχείο και περισσότερα ξενοδοχεία αναγνωρίζουν την τοπική κουλτούρα και την ενσωματώνουν στο σχεδιασμό και στις επιλογές τροφίμων και ποτών. Αυτό έχει δώσει ώθηση στα soft brand, όπου τα μοναδικά κοινά τους στοιχεία είναι η τιμή και το επίπεδο υπηρεσιών. Τα soft brand επιτρέπουν σε μια ξενοδοχειακή εταιρεία να κερδίσει μερίδιο αγοράς δωματίου.

> Πηγή: tornosnews.gr

Απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: