Τύπος Πειραιώς - Ενημέρωση

Ραντεβού την Κυριακή στον Σταυρό με σύνθημα: “Όχι λιμάνι στην Πειραϊκή!”

Χωρίς κατηγορία στις 20/10/2018

Και άλλη συγκέντρωση διαμαρτυρίας των Πειραιωτών αύριο στις 12:30 μμ

|> Συγκέντρωση διαμαρτυρίας για να μην γίνει λιμάνι στην Πειραϊκή πραγματοποιείται αύριο Κυριακή 21/10 στις 12:30 μμ στον Σταυρό. Συνθήματα τη; συγκέντρωσης είναι:

  • ΟΧΙ ΛΙΜΑΝΙ ΣΤΗΝ ΠΕΙΡΑΪΚΗ! ΕΝΑ ΛΙΜΑΝΙ ΦΤΑΝΕΙ!
  • ΟΥΤΕ ΠΕΤΡΑΔΑΚΙ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΤΗΣ ΠΕΙΡΑΪΚΗΣ!
  • ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! ΑΓΩΝΙΣΤΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΝΑ ΤΟ ΑΚΥΡΩΣΟΥΜΕ!

Και η θέση των διαμαρτυρομένων της Πρωτοβουλίας Κατοίκων Πειραιά “Όχι λιμάνι στην Πειραϊκή”, αναφέρεται στο παρακάτω κείμενο:

Η νότια επέκταση του λιμανιού του Πειραιά είναι ένα έργο…

  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΕΠΙΒΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ

Για να γίνει το νέο λιμάνι θα μπαζωθεί τεράστια έκταση του Σαρωνικού με εκατομμύρια κυβικά μέτρα μπάζα για να δημιουργηθεί μια τεχνητή χερσόνησος με τελική επιφάνεια 175 στρέμματα!

Η ζημιά στο θαλάσσιο οικοσύστημα θα είναι ανυπολόγιστη, η θάλασσα της Πειραϊκής θα είναι ακατάλληλη για κολύμπι και ψάρεμα.Η θανατηφόρα ρύπανση της ατμόσφαιρας που προκαλούν τα κρουαζιερόπλοια-πλωτές πολιτείες κατά την παραμονή τους στο λιμάνι, θα εκθέσει την υγεία των κατοίκων σε τεράστιους κινδύνους. Το μοναδικού κάλλους φυσικό και αρχαιολογικό τοπίο της Πειραϊκής και η θέα από το μπαλκόνι της πρωτεύουσας προς τον Σαρωνικό θα πληγωθούν ανεπανόρθωτα.

Το Κονώνειο Τείχος, που είναι το μεγαλύτερο σωζόμενο αρχαίο τείχος, και το ταφικό μνημείο του Θεμιστοκλή αντί να αναβαθμιστούν και να αξιοποιηθούν τουριστικά θα υποβαθμιστούν και θα θαφτούν πίσω από τις νέες προβλήτες. Η κυκλοφοριακή συμφόρηση που ζούμε καθημερινά στο ανεπαρκές οδικό δίκτυο της πόλης μας θα γίνεται έμφραγμα με τα εκατοντάδες πούλμαν που θα κινούνται με επιβάτες των κρουαζιερόπλοιων προς/από την Ακρόπολη.

  • ΝΟΜΙΚΑ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΑΒΛΗΤΟ

Το νέο λιμάνι θα κατασκευαστεί με 95% χρηματοδότηση από κονδύλια ΕΣΠΑ προς έναν κρατικό Κινεζικό ναυτιλιακό κολοσσό, κατά παράβαση των κανονισμών της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τα ανώτατα όρια χρηματοδοτήσεων, τον ανταγωνισμό κλπ.

  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΝΩΦΕΛΟ ΚΑΙ ΑΧΡΕΙΑΣΤΟ

Η Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιέρας δηλώνει ότι ο Πειραιάς είναι ήδη κορεσμένος και δεν μπορεί να δεχτεί άλλα κρουαζιερόπλοια, άρα οι νέες προβλήτες κρουαζιέρας ΔΕΝ χρειάζονται.Έτσι κι αλλιώς, η κρουαζιέρα συμβάλλει μόνο κατά 2.9% στο τουριστικό εισόδημα της χώρας, η δε αγορά του Πειραιά επωφελείται ελάχιστα έως καθόλου.Τα 136 εκ. ευρώ του ΕΣΠΑ να δοθούν για τη σύνδεση του Πειραιά και του λιμανιού με τις δύο Εθνικές Οδούς, με την υπογειοποίηση των γραμμών ΗΣΑΠ και τον νέο, σύγχρονο, κόμβο στον Σκαραμαγκά.

  • ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΕΩΣ ΥΠΟΠΤΟ

Ένα αχρείαστο έργο που θα καταστρέψει την υγεία των κατοίκων, το περιβάλλον, τον αρχαιολογικό χώρο κλπ., και το οποίο δεν το θέλει κανείς πλην των εργολάβων που θα ‘απορροφήσουν’ 136 εκ. ευρώ, είναι τόσο παράλογο, που εγείρει υποψίες για πιθανές πολιτικές παρεμβάσεις του πανίσχυρου λόμπι των εθνικών εργολάβων προς διάφορες κατευθύνσεις.

  • ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΒΕΒΗΛΟ ΚΑΙ ΑΣΕΒΕΣ

Αν γίνει αυτό το έργο, την ώρα που θα γιορτάζουμε τα 2500 χρόνια από την Ναυμαχία της Σαλαμίνας η οποία άλλαξε τον ρου της ιστορίας, οι φορτηγίδες των εργολάβων θα σκεπάζουν μια για πάντα με μπάζα ύψους 60 μέτρων τον βυθό του Σαρωνικού, κάτω από τον οποίο πιθανότατα βρίσκονται θαμμένα τα περσικά πλοία που εμβολίστηκαν από τις αθηναϊκές τριήρεις κατά την υποχώρησή τους – τα οποία περιμένουν τις μελλοντικές υποθαλάσσιες ανασκαφές, όταν αυτές θα είναι τεχνικά και οικονομικά εφικτές. Αντί να αναδείξουμε παγκοσμίως τον ενιαίο ιστορικό χώρο της Ναυμαχίας, εμείς τον τεμαχίζουμε και τον σκεπάζουμε με εκατομμύρια τόνους μπάζα…

Απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: