Τύπος Πειραιώς - Ενημέρωση

Συνεχίζεται ο αγώνας για τη διάσωση της Πειραϊκής

Χωρίς κατηγορία στις 02/01/2019

Οι κάτοικοι διαμαρτύρονται για να μην γίνει λιμάνι η μοναδική παραλία και προτείνουν λύσεις

|> Από την κίνηση πολιτών “Όχι λιμάνι στην Πειραϊκή” εκδόθηκε η παρακάτω ανακοίνωση:

Αγαπητοί συναγωνιστές και συναγωνίστριες, κάτοικοι της Πειραϊκής και του ευρύτερου Πειραιά, αφήνουμε πίσω μας μια χρονιά γεμάτη αγωνία και αγώνα. Αγωνία για τη σχεδιαζόμενη παράλογη και καταστροφική επέκταση του λιμανιού κρουαζιέρας μπροστά στην Πειραϊκή και αγώνα για την αποτροπή του εγκλήματος αυτού σε βάρος των κατοίκων, του Πειραιά και του Σαρωνικού.

Μπαίνουμε στο 2019 με την πεποίθηση ότι με τον εντεινόμενο αγώνα μας, την αξιοποίηση των 4 εκλογικών αναμετρήσεων μέσα στη χρονιά και τις προσφυγές στα όργανα της Ε.Ε. και τα Ελληνικά και Ευρωπαϊκά Δικαστήρια θα επιβάλουμε την κοινή λογική: Θα ακυρώσουμε τη χρηματοδότηση των 130 εκατ. ευρώ της Ε.Ε. προς το Κινεζικό Κρατικό Μονοπώλιο COSCO για να μπαζώσει 130 στρέμματα του Σαρωνικού και να φτιάξει ένα πρόσθετο λιμάνι για 4 τεράστια κρουαζιερόπλοια των 10,000 επιβατών έκαστο – τα οποία δεν θα έρθουν ποτέ, γιατί η πόλη του Πειραιά δεν αντέχει να εξυπηρετήσει κυκλοφοριακά ούτε ένα από αυτά μόνο του (=200 πούλμαν). Για τον ίδιο λόγο στις 10 θέσεις κρουαζιέρας που ήδη διαθέτουμε, οι εταιρίες δεν στέλνουν ποτέ πάνω από 1-3 κρουαζιερόπλοια που να γεμίζουν συνολικά το πολύ 50 πούλμαν.

Γιατί η COSCO επιμένει να κατασκευάσει τις νέες άχρηστες προβλήτες για κρουαζιερόπλοια; Μα γιατί δεν θα επιβαρυνθεί με το κόστος κατασκευής και γιατί έχει ανάγκη από νέες προβλήτες για να αυξήσει σημαντικά τη ροή κινεζικών εμπορευματοκιβωτίων προς την Ευρώπη, σύμφωνα με τον διακηρυγμένο στόχο της. Καθώς έχει δικαίωμα αλλαγής χρήσης, με συμπληρωματικό μπάζωμα της θάλασσας ανάμεσα στις νέες προβλήτες, μπορεί να δημιουργήσει επαρκή επιφάνεια για την εκφόρτωση εμπορευματοκιβωτίων. Παράλληλα, με την επαπειλούμενη μεταφορά της ακτοπλοΐας στο Λαύριο, η COSCO θα μπορέσει να ελευθερώσει και τις προβλήτες της ακτοπλοΐας και να τις μετατρέψει σε προβλήτες εκφόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων, για να κάνει τον Πειραιά το πρώτο λιμάνι εμπορευματοκιβωτίων της Μεσογείου, όπως διατυμπανίζει…

Χιλιάδες κάτοικοι της Πειραϊκής με τις υπογραφές μας και τον αγώνα μας απαιτούμε και θα επιτύχουμε να ακυρωθούν τα εφιαλτικά αυτά σχέδια εδώ και τώρα. Τα 130 εκατ. ευρώ να διατεθούν για τα δύο υπερώριμα έργα που είναι απαραίτητα για να ανασάνει κυκλοφοριακά ο Πειραιάς και το λιμάνι: Τα 80 εκ. για τη βύθιση των γραμμών του ΗΣΑΠ στην είσοδο της πόλης και τα 50 εκ. για τον κόμβο σύνδεσης της Λεωφ. Σχιστού με την Ε.Ο. Κορίνθου.

  • ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ – ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΝΙΚΗΦΟΡΑ!
  • ΟΥΤΕ ΠΕΤΡΑΔΑΚΙ ΣΤΗΝ ΠΕΙΡΑΪΚΗ!
  • ΟΧΙ ΨΗΦΟ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΗ!

Απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: