Τύπος Πειραιώς - Ενημέρωση

Συμπόσιο στο Μέγαρο από την Ακαδημία Μάρκετινγκ

Χωρίς κατηγορία στις 18/11/2018

Στις 10/12 για τα 20χρονα με συμμετοχή επιχειρηματιών και πανεπιστημιακών

|> Η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ (www.elam.gr) γιορτάζει τα 20 χρόνια παρουσίας και προσφοράς στην ελληνική κοινωνία και οικονομία και διοργανώνει επετειακό συμπόσιο με τίτλο “Ο Στρατηγικός Ρόλος του Μάρκετινγκ στο Made in Greece“, το οποίο θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου (5 μμ) στο Μέγαρο Μουσικής – αίθουσα “Νίκος Σκαλκώτας”.

Το συμπόσιο τελεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης και κορυφαία στελέχη από τις επιχειρήσεις που έχουν βραβευθεί και διακριθεί στον θεσμό των βραβείων “Made in Greece” της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ και πανεπιστημιακοί, θα παρουσιάσουν επιτυχημένες στρατηγικές εξωστρέφειας, καινοτομίας και branding. Κεντρικός ομιλητής θα είναι Peter Economides, brand strategist.

Στην 1η θεματική ενότητα του συμποσίου με τίτλο: «Branding, Καινοτομία, Εξωστρέφεια Β2C» θα συμμετέχουν:

  • Α. Πίττα – Χαζάπη, διευθύνουσα σύμβουλος της ΑΤΤΙΚΗ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΙΤΤΑΣ ΑΕΒΕ
  • M. Παπαθανασίου, εμπορικός διευθυντής της ΓΙΩΤΗΣ Α.Ε.
  • Ν. Κανακάρης, γενικός διευθυντής της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑΣ ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ Α.Ε.
  • Π. Μαρλαφέκας, αντιπρόεδρος της ΛΟΥΞ ΜΑΡΛΑΦΕΚΑΣ ΑΒΕΕ
  • Α. Σκορδάς πρόεδρος της ΣΕΛΟΝΤΑ ΙΧΘΥΟΤΡΟΦΕΙΑ
  • Γ. Μπάλτας, καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

Στη 2η θεματική ενότητα με τίτλο: «Branding, Καινοτομία, Εξωστρέφεια Β2B» θα συμμετέχουν:

  • Ν. Μαρίου, γενικός διευθυντής της ΣΙΔΕΝΟΡ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΧΑΛΥΒΑ Α.Ε
  • Γ. Ριζόπουλος, αν. διευθύνων σύμβουλος της INTERPLAST
  • Ε. Γκιζελής, διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΓΚΙΖΕΛΗΣ Α.Ε
  • Α. Κουρεμένος, καθηγητής του Πανεπιστημίου Πειραιά

Ο γενικός διευθυντής της “διαΝΕΟσις”, Διονύσιος Νικολάου, θα παρουσιάσει την έρευνα «Εξωστρέφεια: η μόνη διέξοδος από την κρίση».

>>> Πληροφορίες: Τηλ.: 213 0455951 e-mail: info@insessionevents.com

Απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: