Τύπος Πειραιώς - Ενημέρωση

Κορκίδης: Η Ελλάδα, η Κίνα και το “One Belt One Road”

Χωρίς κατηγορία στις 01/04/2019

O στόχος είναι κοινός: να ανέβει o Πειραιάς ακόμη περισσότερο στην παγκόσμια κατάταξη λιμένων

|> O πρόεδρος του ΕΒΕΠ, Βασίλης Κορκίδη, μιλώντας στο ειδησεογραφικό πρακτορείο “Sputniknews.gr’’, αναφορικά με τη συνεργασία της χώρας μας με την Κίνα, στο πλαίσιο του εγχειρήματος “One Belt One Road”, δήλωσε:

H Ελλάδα βρίσκεται στο κρισιμότερο από γεωπολιτικής πλευράς σημείο της ανατολικής Μεσογείου, κατέχοντας στρατηγική θέση και αποτελώντας κόμβο ανάμεσα στην νοτιοανατολική Ευρώπη, την Aσία, και την Αφρική. Τα κοινά συμφέροντα των δύο χωρών ποτέ δεν ήταν τόσο κοντά, η ανάγκη για συνεργασία τόσο επιτακτική και οι τομείς συνεργασίας τόσο διευρυμένοι.

Οι δύο χιλιάδων χρόνων αρχαίοι πολιτισμοί για πρώτη φορά διέπονται από κοινή μοίρα. H επένδυση της Cosco Shipping αποτελεί ένα επιτυχημένο παράδειγμα αμοιβαίας επωφελούς συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας και Κίνας.

O στόχος είναι κοινός: να ανέβει o Πειραιάς ακόμη περισσότερο στην παγκόσμια κατάταξη λιμένων, να συνεχιστούν οι επενδύσεις με ταχύ ρυθμό, ώστε αυτό να μπορέσει να συμβάλλει ακόμη περισσότερο στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας, στην προώθηση των σχέσεων μεταξύ των δύο λαών στους τομείς του εμπορίου, του τουρισμού, της εφοδιαστικής αλυσίδας καθώς και στην ενίσχυση της νέας πρωτοβουλίας της Κίνας για τη διευκόλυνση του παγκόσμιου εμπορίου “One Belt-One Road”. 

Αναμφίβολα, η κινεζική επένδυση στο λιμάνι του Πειραιά έχει δώσει υπεραξία στην ευρύτερη περιοχή, αυξάνοντας ταυτόχρονα το επενδυτικό ενδιαφέρον εταιρειών ελληνικών και ξένων συμφερόντων, που στοχεύουν στη δημιουργία ξενοδοχειακών μονάδων, συνεδριακών κέντρων και των cruise terminals, επωφελούμενες από την αναβάθμιση της πόλης.

Ως πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς, προσδοκώ να αναβαθμιστεί το λιμάνι του Πειραιά στο 1ο μεγαλύτερο της Μεσογείου και στα πέντε μεγαλύτερα στην Ευρώπη, καθώς το διοικητικό συμβούλιο του Ε.Β.Ε.Π. στηρίζει την προσπάθεια της Ο.Λ.Π. Α.Ε. να αναπτυχθεί ο Πειραιάς ακόμα περισσότερο, ώστε να μπορεί να εξυπηρετεί και να εφοδιάζει τα πλοία «γίγαντες των θαλασσών».

Τέλος, αναφορικά με την πρόσφατη συμφωνία Κίνας-Ιταλίας στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας BRI, πρόκειται για τεράστιας οικονομικής σημασίας συνεργασία με αμοιβαία οφέλη και επιχειρηματικές συμφωνίες, που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα οικονομικών δραστηριοτήτων της ναυτιλίας.

Απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: