Τύπος Πειραιώς - Ενημέρωση

Ένα απέραντο χάος ο Πειραιάς… (θέμα στο zougla.gr)

FLASH στις 20/02/2015

Σε όλο σχεδόν τον Πειραιά, δεν υπάρχει σημείο που να μην είναι σκαμμένο! Εδώ και λίγο καιρό έχουν ξεκινήσει έργα πεζοδρόμησης που όμως έχουν προκαλέσει τεράστια προβλήματα στους δρόμους αλλά και στους πεζούς.

Την ίδια ώρα υπάρχουν έργα που ξεκίνησαν καιρό, αλλά για κάποιο λόγο σταμάτησαν. Τέτοια είναι το σχολείο της Ραλλείου στην Πειραιώς για το οποίο έγινε και ευρεία σύσκεψη υπό τον Περιφερειάρχη κο Γαβρίλη, αλλά και μικρότερα έργα όπως αυτό της πλατείας Πηγάδας η οποία μοιάζει όσο περνά ο καιρός με το γιοφύρι της Άρτας!

Και το κυριότερο όσον αφορά στην πλατεία Πηγάδας, δεν ασχολείται κανείς σοβαρά με τους κινδύνους που έχουν προκύψει, μιας και μέσα στην πλατεία υπάρχουν δυο σχολεία και καθημερινά τη διασχίζουν μικρά παιδιά και γονείς.

Δηλαδή πρέπει να υπάρξει κάποιος τραυματισμός για να ασχοληθεί η Δημοτική Αρχή σοβαρά με το θέμα;

Στο μεγάλο ζήτημα του κυκλοφοριακού. Δεν λέει κανείς να μην γίνονται έργα. Όμως παντού στον κόσμο τα έργα γίνονται σε μήνες που η κίνηση είναι πιο περιορισμένη. Κυρίως τους καλοκαιρινούς μήνες. Κάθε μέρα στους δρόμους του Πειραιά, η κατάσταση είναι ανυπόφορη. Και δεν φτάνει που οι μπουλντόζες και τα συνεργεία κλείνουν τα ρεύματα κυκλοφορίας, υπάρχουν και οι ασυνείδητοι οδηγοί που τα διπλοπαρκάρουν και κάνουν την κατάσταση στους δρόμους ακόμη πιο δύσκολη.

Και το πρόβλημα μεγαλώνει αφενός λόγω των μονοδρομήσεων που ακόμη και σήμερα κανείς δεν γνωρίζει τι εξυπηρετεί, αλλά και της έλλειψης Δημοτικής αστυνομίας και τροχαίας.

Αντιλαμβανόμαστε το βάρος των υποχρεώσεων του δημάρχου Πειραιά, αν δεν μπορεί ο ίδιος όμως, καλό θα είναι να στείλει κάποιον από τους δημοτικούς του συμβούλους για να διαπιστώσει τι συμβαίνει καθημερινά στους δρόμους και γενικότερα στην πόλη, ώστε να δώσει λύση στα προβλήματα.

ralleios maketa

Σύσκεψη στην Π.Ε. Πειραιά για την κατασκευή της Ραλλείου

Ευρεία σύσκεψη πραγματοποιήθηκε, στη Περιφερειακή Ενότητα Πειραιά, με τη συμμετοχή του Αντιπεριφερειάρχη Πειραιά Γιώργου Γαβρίλη και εκπροσώπων του Οργανισμού Σχολικών Κτηρίων (ΟΣΚ) και της σχολικής κοινότητας της Ραλλείου Σχολής για το θέμα της ανέγερσης νέου σχολικού κτηρίου.

Το θέμα της κατασκευής σχολικού κτηρίου για τη στέγαση της Ραλλείου χρονολογείται, εδώ και πολλά χρόνια και παρότι έχουν γίνει τουλάχιστον δύο (!) τελετές θεμελίωσης, με την τελευταία λίγες ημέρες πριν από τις Αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου του 2014, οι εργασίες σταμάτησαν, ξανά, τον περασμένο Νοέμβριο λόγω οικονομικής διαφωνίας του αναδόχου με τον ΟΣΚ και ενώ έχει ολοκληρωθεί περίπου το 50% του έργου.

Επειδή η διακοπή των εργασιών παρατείνεται, είναι, πλέον, ορατός ο κίνδυνος να μην ολοκληρωθεί το έργο και να παραμείνει και πάλι ημιτελές.

Στην διάρκεια της συζήτησης από την πλευρά του ΟΣΚ δόθηκε η διαβεβαίωση ότι μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα θα υπάρξει οριστική λύση

Ο Αντιπεριφερειάρχης Πειραιά Γιώργος Γαβρίλης υπογράμμισε ότι δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για νέα καθυστέρηση του έργου, που οφείλει η Πολιτεία στους 500 μαθητές και στους 60 καθηγητές του ιστορικού σχολείου. Γι’ αυτό, θα παρακολουθούμε στενά το θέμα και θα συμβάλουμε, με όποιον τρόπο μπορούμε, στο να ξεκινήσουν εκ νέου οι εργασίες.

Το ιστορικό…

Η Ράλλειος Σχολή Πειραιά είναι ένα από τα πιο παλιά και ιστορικά σχολεία της χώρας (έτος ίδρυσης 1855). Στεγαζόταν σε κτήριο στην πλατεία Κοραή, το οποίο επί δικτατορίας κατεδαφίστηκε, προκειμένου να ανεγερθεί εκεί δημαρχείο αλλά ποτέ δεν αποπερατώθηκε, με αποτέλεσμα το σχολείο να στερηθεί σχολικό κτήριο και η πόλη να αποκτήσει ένα ακόμα γιαπί- φάντασμα.

Μετά από πολύχρονους δικαστικούς αγώνες βρέθηκε κοινά αποδεκτή λύση και το 2008 ξεκίνησε η κατασκευή νέου διδακτηρίου ενώ τα τελευταία 8 χρόνια, το Γυμνάσιο και το Λύκειο της Ραλλείου στεγάζονται χωριστά σε 2 πολυκατοικίες κατασκευής 1970 στο κέντρο του Πειραιά με μικρές αίθουσες διδασκαλίας, χωρίς αυλή και χωρίς αθλητικούς χώρους.

Οι εργασίες έπρεπε να έχουν περατωθεί τον Ιούνιο του 2011, πράγμα, που δεν έγινε διότι διακόπηκαν για να αρχίσουν, ξανά, τον Μάιο του 2014 αλλά σταμάτησαν εκ νέου τον περασμένο Νοέμβριο, με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος να χαθούν οριστικά τα διαθέσιμα κονδύλια.

Απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: