Τύπος Πειραιώς - Ενημέρωση

Ας δούμε εάν ο υποψήφιος έχει τον χρόνο να ασχοληθεί με τα τοπικά θέματα και κυρίως εάν είναι πράγματι διατεθειμένος…

Οι πέντε υποψήφιοι δήμαρχοι του Πειραιά: Γιάννης Μώραλης (ΝΔ και ΠΑΣΟΚ), Γιώργος Γαβρίλης (ΣΥΡΙΖΑ), Νίκος Αμπατιέλος (ΚΚΕ), Κώστας Νιζάμης (ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ), Θανάσης Διαβολάκης (ΑΝΤΑΡΣΥΑ)

|> Ημέρα Αυτοδιοικητικών Εκλογών σήμερα και 9.775.181 Έλληνες πολίτες καλούνται στις κάλπες, για να ψηφίσουν εκείνους τους οποίους θεωρούν ότι είναι ικανοί να οδηγήσουν για μία 5ετία τον Δήμο και την Περιφέρειά τους σε ένα –τουλάχιστον- ικανοποιητικό αύριο.

Ο προεκλογικός αγώνας, σε γενικές γραμμές, υπήρξε πολιτισμένος, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι υπήρξε ισότιμος ως προς την προβολή των υποψηφίων δημάρχων. Πάντα υπάρχουν οι ‘’φίλοι’’, οι ‘’κομμένοι’’ κι οι ‘’αδιάφοροι’’…

Ό,τι έγινε, έγινε και σήμερα ο ψηφοφόρος καλείται να πάρει μαζί του τα ‘’πιστεύω’’ και τις ‘’εντυπώσεις’’ και να ‘’σταυρώσει’’ τους κατ’ αυτόν άξιους για την εκπροσώπησή του. Πάντως, πριν μπούμε στο παραβάν, ας αγνοήσουμε τις δημοσκοπήσεις, ας αφήσουμε στην άκρη τις ‘’κορώνες» και τα ‘’θα’’ που ακούστηκαν, αλλά και τις φτιασιδωμένες φωτογραφίες. Κατ’ αρχάς ας δούμε αν ο υποψήφιος έχει τον χρόνο να ασχοληθεί με τα τοπικά θέματα και κυρίως αν είναι πράγματι διατεθειμένος…

Για να μην… ξεχνιώμαστε, ο Πειραιάς έχει να δείξει πέντε υποψηφίους δημάρχους, άσχετα αν δεν ακούγονται όλοι… Είναι οι:

  • Γιάννης Μώραλης (‘’Πειραιάς Νικητής’’), υποστηριζόμενος από ΝΔ και ΠΑΣΟΚ.
  • Γιώργος Γαβρίλης (“ΑλλάΖΟΥΜΕ τον Πειραιά για Όλους και Όλες”), υποστηριζόμενος από ΣΥΡΙΖΑ.
  • Νίκος Αμπατιέλος (“Λαϊκή Συσπείρωση Πειραιά”), υποστηριζόμενος από ΚΚΕ.
  • Κώστας Νιζάμης (“Πειραιάς σε Τάξη”), ανεξάρτητος.
  • Θανάσης Διαβολάκης (“Ανταρσία στο Λιμάνι”), υποστηριζόμενος από ‘’ΑΝΤΑΡΣΥΑ’’.

Καθ’ όλη την διάρκεια του προεκλογικού αγώνα η σύνταξη του ‘’Τύπου Πειραιώς’’ – ως ενημερωτικό και ουδέτερο Μέσον – δεν τέθηκε ‘’υπέρ’’ ή ‘’κατά’’ κανενός υποψηφίου. Απλά, το συμπέρασμα στον αναγνώστη, βγαίνει από την άνευ σχολίων ανάρτηση ειδήσεων και καταγγελιών, γνωρίζοντας εκ προοιμίου ότι η τακτική αυτή δεν ‘’πουλάει’’. Ας ευχηθούμε καλύτερες ημέρες για τον Πειραιά και ο Τ/Π να συνεχίσει την αδέσμευτη και μαχητική πορεία του.

Απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: