Τύπος Πειραιώς - Ενημέρωση

Επιμονή των έμπορων του Πειραιά για την υπογειοποίηση του Ηλεκτρικού

Ο Εμπορικός Σύλλογος επανέρχεται στο αίτημά του με ανοιχτή επιστολή στον Σταϊκούρα

|> Ανοιχτή επιστολή προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χ. Σταϊκούρα, σχετικά με την υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ στο τμήμα Ν. Φάληρο – Πειραιάς. Η επιστολή αναφέρει:

«Σαν Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς, αισθανόμαστε την υποχρέωση να σας κάνουμε κοινωνό της έντονης επιθυμίας της επιχειρηματικότητας και των δημοτών της πόλης μας για την υλοποίηση ενός μεγάλου έργου, όπως η υπογειοποίηση της γραμμής 1 του μετρό (πρώην ΗΣΑΠ) στο τμήμα από το Νέο Φάληρο μέχρι τον Πειραιά.

Το έργο αυτό είναι εξαιρετικά μεγάλης σημασίας για τη λειτουργία της πόλης, δεδομένου ότι το δίκτυο του ΗΣΑΠ εδώ και πάρα πολλά χρόνια την «κόβει» στα δύο. Από την άλλη, η κυκλοφοριακή συμφόρηση από και προς το λιμάνι του Πειραιά, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες, ξεπερνά κάθε όριο, προκαλώντας αλυσιδωτές αντιδράσεις και στην κίνηση των οχημάτων μέσα στο κέντρο του Πειραιά. Μάλιστα, σύμφωνα με όλες τις έρευνες που έχουμε διενεργήσει η δυσκολία στην πρόσβαση στην αγορά μας είναι το μεγαλύτερο μειονέκτημά της, δυσκολεύοντας έτσι την λειτουργία και την βιωσιμότητά των επιχειρήσεων.

Ειδικά τώρα, που ο Πειραιάς κάνει γοργά βήματα σαν πόλη και διαδραματίζει ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο μέσω της κρουαζιέρας στο τουριστικό προϊόν της χώρας, είναι αναγκαία μια παρέμβαση συνολικής αντιμετώπισης του κυκλοφοριακού προβλήματος και της πρόσβασης στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας.

Κρίνουμε πως σε στενή συνεργασία με την Δημοτική Αρχή Πειραιά, που ήδη έχει δρομολογηθεί, θα ήταν ωφέλιμο να εκτιμηθεί η δυνατότητα συνολικής υπογειοποίησης των γραμμών του ΗΣΑΠ και ίσως των δύο εκατέρωθεν οδικών αξόνων, γεγονός που θα μπορούσε να φέρει ριζικές αλλαγές στην φυσιογνωμία της πόλης, απελευθερώνοντας σημαντικό χώρο προς αξιοποίηση και διευκολύνοντας την ομαλή διασύνδεση των οδών που σήμερα υπάρχουν εκατέρωθεν των γραμμών, ενισχύοντας την συνοχή του αστικού ιστού».

Απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: