Τύπος Πειραιώς - Ενημέρωση

Το… “the day after” της εποχής του Covid-19, θέλει… ποτάκι!

ΚΟΙΝΩΝΙΑ,ΥΓΕΙΑ στις 18/04/2021

Αδειάζουν τα ράφια των σούπερ μάρκετ από αλκοολούχα, με πρώτο το ρούμι – Η κλειστή εστίαση ανεβάζει την κατανάλωση και στα… καθαριστικά φούρνου

Τ/Π |> Η επόμενη μέρα από την άρση των μέτρων κατά του κορωνοϊού και την επιστροφή στην κανονικότητα, ίσως δεν θα είναι και τόσο κανονική, καθώς οι κάτοικοι της Ελλάδας μέσα στην περίοδο των περιορισμών, απέκτησαν και κάποια προβλήματα, λόγω της “κλεισούρας” και της γενικής κατάστασης με τις απαγορεύσεις, τα συγγενικά ή φιλικά πρόσωπα που έχουν προσβληθεί και τους θανάτους. Η κατάθλιψη, ιδιαίτερα στις μεγάλες ηλικίες δεν κρύβεται, όπως δεν κρύβεται από κάθε συνωστισμό, η κατανάλωση οινοπνευματωδών.

Οι κυρίως “κερδισμένοι” από τους περιορισμούς, είναι η κινητή τηλεφωνία, τα σούπερ μάρκετ και ο… αλκοολισμός. Βέβαια τα λύματα δείχνουν ότι αυξήθηκε η κατανάλωση και των ναρκωτικών ουσιών…

Σχετικά με την απειλή του αλκοολισμού, το xristika.gr σε μία έρευνά του σημειώνει: “Οι Έλληνες φαίνεται πως δεν την… παλεύουν και πολύ και το έριξαν στο αλκοόλ. Αφού τα μπαρ και τα εστιατόρια είναι κλειστά, οι καταναλωτές αδειάζουν τα ράφια με το αλκοόλ στα σούπερ μάρκετ“. Και στη συνέχεια αναφέρεται:

Με την εστίαση κλειστή φαίνεται πως οι καταναλωτές έχουν αρχίσει να βρίσκουν διεξόδους εντός της οικίας τους χρησιμοποιώντας βέβαια για τις προμήθειες τους το οργανωμένο λιανεμπόριο.

Έτσι σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της NielsenIQ στο πρώτο τρίμηνο της χρονιάς υπήρξε κατακόρυφη αύξηση στην κατανάλωση ορισμένων αλκοολούχων ποτών όπως μαρτυρούν οι πωλήσεις που παρακολουθεί η εταιρεία στη λιανική.

Τη μεγαλύτερη αύξηση καταγράφει το ρούμι, οι πωλήσεις του οποίου εκτινάχθηκαν 67,7% απ’ τα ράφια των σούπερ μάρκετ σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα.

Ακολουθεί το κρασί με αύξηση 49,1%, το ουίσκι με 43,6% και οι μπύρες με 27,3%. Μία τάση, που όπως παρατηρεί η NielsenIQ “αποδεικνύει ότι η αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων εστίασης έχει αυξήσει την διασκέδαση, αλλά και την κατανάλωση αλκοόλ, εντός του σπιτιού”.

Την ίδια ώρα, ωστόσο, λόγω του παρατεταμένου lockdown καταγράφηκε και μία εντυπωσιακή αύξηση στις πωλήσεις ειδών που συνδέονται με την προσωπική περιποίηση.

Έτσι λύσεις απέναντι στα κλειστά κομμωτήρια και τα κέντρα αισθητικής αναζήτησαν οι καταναλωτές στο σπίτι. Ως αποτέλεσμα οι πωλήσεις βαφών μαλλιών απ’ τα σούπερ μάρκετ αυξήθηκαν 22% και οι αντίστοιχες αποτριχωτικών προϊόντων 25,1%!

Την ίδια στιγμή φαίνεται απ’ τα στοιχεία πως συνεχίζουμε να δίνουμε σημασία στην υγιεινή και τον καθαρισμό των χεριών, καθώς η κατηγορία των απολυμαντικών χεριών παρουσιάζει αύξηση στις πωλήσεις της κατά +15,0%, σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2020.

Επίσης, το γεγονός ότι περνάμε περισσότερο χρόνο στο σπίτι και συνεχίζουμε να μαγειρεύουμε φαίνεται να είναι ο λόγος αύξησης των πωλήσεων για τις κατηγορίες των καθαριστικών φούρνου (+47,5%) της λαδόκολλας (+28,4%), ενώ η εντός της οικίας κατανάλωση έχει αυξήσει τα οικιακά απορρίμματα, με συνέπεια οι σακούλες σκουπιδιών να έχουν επίσης αυξήσει τις πωλήσεις τους κατά +8,1%.

Απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: